Період оскарження умов закупівлі - по 22-06-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 51 788,13 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 258,94 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Остерської міської ради |
ЄДРПОУ: | 44970581 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Юлія Потебня |
Телефон: | +380931631447 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 17044, Україна, Чернігівська область,м. Остер, вул. Незалежності, 21 |
2 |
1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1.1. Інформація зазначена в пункті 3 довідки про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) містить відмінності від інформації, яка зазначена в аналогічному договорі №1 від 13.09.2022 р., наданим учасником, а саме: - найменування замовника (КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОМЛУГ» БІЛОЗІРСЬКОХ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ замість КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ» БІЛОЗІРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ ); - дата підписання договору (13.09.2023 замість 13.09.2022); - невідповідності в назві предметів договору (Плита електрична HANSA FCEW53000 замість Плита електрична HANSA FCEW53001, плита газова HANSA FCMW53001 замість плита газова HANSA FCMW53000, мультиварка Rotex RMS 507-B замість мультиварка Rotex RMC 507-B, м’ясорубка EISEN EMG 06S замість м’ясорубка EISEN EMG-006S). 2. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 2.1. Відповідно до додатку 1 тендерної документації, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо постачання товару: конфорки електричної та/або плити електричної та/або іншого електрообладнання для обробки продуктів харчування чи приготування їжі. -не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). 3. ІНФОРМАЦІЯ (ДОКУМЕНТ), ЩО ПОВИНЕН НАДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 3.1.Привести у відповідність інформацію у довідці про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно договору № 1 від 13.09.2022 р. або надати нову довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та копію договору, зазначеного в довідці в повному обсязі з копією видаткової накладної чи іншого первинного документу, який підтверджує виконання договору, що зазначений у довідці або листом-відгуком (або рекомендаційним листом тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.