Період оскарження умов закупівлі - по 10-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 150 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 750,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КЗ ЗДО №25 "Малюк" |
| ЄДРПОУ: | 21430897 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://dnz25.cv.ua |
| Контактна особа: | Нягу Альона Мірчівна |
| Телефон: | +380372536307 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 58029, Україна, Чернівецька область,місто Чернівці, вул.Товстюка Корнія, будинок 10-А |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах) учасника ТОВ "РЕСТЕКВІП" 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником в складі пропозиції не надано скан-копії: довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та паспорту (1-3 сторінки) або паспорту у формі ID-картки (всі сторони) особи, що підписала тендерну пропозицію, відповідно до пп. 2.1. п.2. Розділу 1. Документально підтверджена інформація про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям згідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку №1 до тендерної документації. 1.2. Учасником в складі пропозиції не надано гарантійний лист у довільній формі, відповідно до п. 1 «- Доставка Товару здійснюється транспортом Постачальника, навантажувально-розвантажувальні, пуско-налагоджувальні та інші супутні роботи забезпечується Постачальником власними силами. Постачальник зобов’язується встановити та підключити пароконвектомат за власний рахунок. Постачальник гарантує Замовнику беззаперечну доставку Товару до закладу Замовника в певний час, необхідній кількості, без пошкоджень, безпосередньо та відповідно до вимог Замовника. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник.» Особливих вимог, зазначених в Додатку №2 до тендерної документації. 1.3. Учасником в складі пропозиції надано гарантійний лист у довільній формі, відповідно до п. 3 Особливих вимог, зазначених в Додатку №2 до тендерної документації «Довідка щодо гарантії», проте в даному листі не зазначений гарантійний термін (строк), запропонованого ним товару. На підставі ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 43 Особливостей та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених або нових документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.