Період оскарження умов закупівлі - по 04-06-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 086 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 5 430,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Сумський обласний клінічний онкологічний центр» |
ЄДРПОУ: | 05480996 Досьє YouControl |
Сайт: | https://onko.sumy.ua/ |
Контактна особа: | Олена Бойко |
Телефон: | +542700467 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 40022, Україна, Сумська область,м. Суми, вул.Привокзальна, будинок 31 |
6 |
Відповідно до Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, передбачених ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»» тендерної документації Замовника встановлені кваліфікаційні критерії до Учасника торгів, а саме: 2. Наявність матеріально-технічної бази: 2.1. Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, яке необхідне для поставки/виготовлення предмета закупівлі. Довідка повинна містити наступну інформацію: - Учасник повинен мати власне/орендоване виробниче приміщення/виробничі цеха з базовим наявним обладнанням площею не менше 450м2. - Наявність відповідного обладнання, наприклад: форматно-розкрійний верстат; фрезерно-гравірувальний апарат; станок для сверління; станок для поклейки; інструмент для зборки та монтажу меблів. - Учасник повинен мати власний/орендований малярний цех і власну/орендовану покрасочну камеру (надати гарантійний лист в довільній формі). 2.2. Для підтвердження інформації, зазначеної в довідці Учасник повинен надати документи, які містять інформацію про наявність власного/орендованого виробництва/виробничих цехів, та наявність базового обладнання для виготовлення меблів (надатється у складі тендерної пропозиції у вигляді документально-підтвердженого діючого договору, що підтверджують право власності/ документи, що підтверджують право користування (договір оренди, договір лізингу, або інші документи, що підтверджують право власності або можливості користування». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, а також Договір купівлі-продажу нежитлового приміщення. Проте дані скан-копії документів не чітко відскановані (надати коректні скан-копії). Також надати довідку в довільній формі на право підпису документів/договорів по даній закупівлі, а також чітко сформовану довідку в довільній формі, про згоду з усіма вимогами тендерної документації, технічної специфікації та підтверджене погодження з усіма додатками до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.