Період оскарження умов закупівлі - по 07-06-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 52 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 262,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса) |
ЄДРПОУ: | 43315529 Досьє YouControl |
Сайт: | https://just-dnipro.gov.ua |
Контактна особа: | Блинова Ольга Олександрівна |
Телефон: | +380512476072 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49027, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 21А |
4 |
Вимога про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей. Не надані конкретні дані по підпунктам 2.3. та 2.5. пункту 2. Крісла офісні, що наведені в розділі 2. «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару» (Додаток №4 до тендерної документації «Інформаційний лист») 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. В Додатку №4 до тендерної документації, замовником зроблено примітки щодо зазначення учасником при заповненні «Інформаційного листа» конкретних даних запропонованого товару. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати «Інформаційний лист» з виправленими невідповідностями, а саме зазначити конкретні дані по підпунктам 2.3. та 2.5. пункту 2. Крісла офісні
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.