Період оскарження умов закупівлі - по 03-06-2024, 00:00
Перемички повітронепроникні, код закупівлі згідно ДК 021:2015 - 39560000-5: Текстильні вироби різні. Закупівля здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому, без поділу на окремі частини (лоти).
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 124 800,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 624,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Восьмий воєнізований гірничорятувальний загін |
ЄДРПОУ: | 00159427 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Шемеліна Ганна Сергіївна |
Телефон: | +380563268347 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 51400, Україна, Дніпропетровська область,місто Павлоград, вулиця Дніпровська, 597 |
0 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Кутенкова О.О. в участі у відкритих торгах по закупівлі: «Перемички повітронепроникні», Код закупівлі згідно ДК 021-2015: 39560000-5: Текстильні вироби різні, № UA-2024-05-29-004460-a, замовником виявлено невідповідність в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: Відповідно до п. 5.1. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені пунктом 47 Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати Аналогічний договір (або копія) (один або більше) з підтвердженням його (їх) виконання у вигляді копії видаткової накладної (видаткових накладних). Аналогічним вважається договір на посатвку товару, аналогічноного предмету закупівлі. Проте в тендерній пропозиції Учасника відсутній аналогічний договір з підтвердженням його виконання у вигляді копії видаткової накладної (видаткових накладних) . Тому, відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов'язаних з виконанням рішення органу оскарження. В свою чергу, відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: - Аналогічний договір (або копія) (один або більше) з підтвердженням його (їх) виконання у вигляді копії видаткової накладної (видаткових накладних).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.