Період оскарження умов закупівлі - по 01-06-2024, 00:00
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з організаційних питань: Франко Юрій Аркадійович, e-mail: [email protected], тел.05136 4-21-77. З технічних питань: фахівець: тел.05136 4-40-65. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, документи, які викладені в оригіналі на іншій мові та надаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні мати переклад українською мовою, та завірені учасником. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою, та завірені учасником. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень, ТУ (ТС) тощо.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 122 310,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 200,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
ЄДРПОУ: | 20915546 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.sunpp.mk.ua |
Контактна особа: | Франко Юрій Аркадійович |
Телефон: | 380513642177 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
3 |
У відповідності до п.43 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Постанова КМУ від 12.10.2022р. №1178), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» на закупівлю товару за кодом CPV 39290000-1 по ДК 021:2015 - Фурнітура різна (Інформаційна продукція), п.9.322 РПЗ – 2024 № UA-P-2024-01-25-005451-b Ідентифікатор закупівлі - UA-2024-05-27-001620-a (У відповідності до п.43 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178) 1) Перелік виявлених невідповідностей: По позиції № 5 Додатку 1 – «Зведений перелік на закупівлю товару - код CPV 39540000-9 по ДК 021:2015 – Вироби різні з канату, мотузки, шпагату та сітки (Текстильні вироби в асортименті) не надано документи, які вимагались тендерною документацією (ч.9. розділ III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»): - Якщо учасник процедури закупівлі не є Виробником, він зобов’язаний надати документальне підтвердження статусу уповноваженого представника (дилера, дистриб’ютера тощо) Виробника. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог ч.9 п.1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасник торгів, у складі тендерної пропозиції повинен завантажити файл (файли) у форматі pdf, відсканований з інформації про те, хто є Виробником продукції. Якщо учасник процедури закупівлі не є Виробником, він зобов’язаний надати документальне підтвердження статусу уповноваженого представника (дилера, дистриб’ютера тощо) Виробника. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Файл (файли) у форматі pdf, відсканований з інформації про те, хто є Виробником продукції. Якщо учасник процедури закупівлі не є Виробником, він зобов’язаний надати документальне підтвердження статусу уповноваженого представника (дилера, дистриб’ютера тощо) Виробника. Просимо усунути вказану невідповідність та розмістити необхідні документи на Prozorro.gov.ua. Рішення прийняте на засіданні УО від 12.06.2024 № 724 Франко Ю.А.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.