Період оскарження умов закупівлі - по 24-05-2024, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 249 490,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 494,90 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Сервісний офіс "Ветеран" Криворізької міської ради |
ЄДРПОУ: | 45193102 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Марина Андрієнко |
Телефон: | +380675611055 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 50006, Україна, Дніпропетровська область,місто Кривий Ріг, пр.Металургів будинок 16 |
6 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення процедури щодо Закупівлі були виявлені порушення вимог законодавства, а саме: нормативно-правові акти щодо допустимих граничних цін при формуванні тендерної документації вказані не в повному обсязі. Не зазначені наступні нормативно-правові акти: Постанова КМУ №102 від 04.02.2016 р. Рішення виконкому Криворізької міської ради №47 від 22.01.2024р. Враховуючи викладене, Замовник не може завершити Закупівлю.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
12-07-2024, 00:00
Період оскарження:
з 01-07-2024, 12:11 по 12-07-2024, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.