Період оскарження умов закупівлі - по 06-05-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 270 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 350,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти, молоді та спорту Новоушицької селищної ради |
| ЄДРПОУ: | 40215304 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Соловей Лариса Василівна |
| Телефон: | +380687230703 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 32600, Україна, Хмельницька область,Нова Ушиця, вул. Захисників України 40 |
9 |
Протокольне рішення № _34__ уповноваженої особи 16 травня 2024 року смт. Нова Ушиця 1. Про повідомлення про усунення виявлених невідповідностей. Замовником в електронній системі закупівель «PROZORRO» проведено відкриті торги на закупівлю «Меблі для учнівського гуртожитку» (код ДК 021:2015: 39140000-5—Меблі для дому), оголошення UA-2024-05-01-010076-a Зазначена закупівля здійснена Замовником на підставі «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування») затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Відповідно до реєстру отриманих пропозицій, участь у закупівлі прийняли 3 учасники: • ФОП Чимрук Олег Миколайович код 2687815196 • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОКО ГРУП" код 44265317 • ФОП Кутенкова О.О. код 2974300628 Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до ч.9 та ч.10 ст.29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція ФОП Кутенкова О.О. код 2974300628. Протоколом № 33 від 16.05.2024 строк розгляду тендерної пропозиції ФОП Кутенкова О.О. код 2974300628 продовжено до 20 робочих днів. Відповідно до п.40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель За результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП Кутенкова О.О. код 2974300628 в ній виявлено невідповідності. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. ФОП Кутенкова О.О. код 2974300628 у складі тендерної пропозиції не надано довідку про наявність у учасника торгів працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1 підпункту 1.1. пункту 1. Додатку 1 Тендерної документації. 2. ФОП Кутенкова О.О. код 2974300628 у складі тендерної пропозиції надано документ з назвою «Захист довкілля Кутенкова О.О.», зміст якого не відповідає назві та не містить відомостей про захист довкілля. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Підпункт 1.1. пункту 1 Додатку 1 Тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати у складі тендерної пропозиції: 1. Довідку про наявність у учасника торгів працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1 підпункту 1.1. пункту 1. Додатку 1 Тендерної документації. 2. Усунути розбіжність між назвою документу «Захист довкілля Кутенкова О.О.» та його змістом. Враховуючи вищевикладене, уповноважена особа ВИРІШИВ: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою до ФОП Кутенкова О.О. код 2974300628 про усунення виявлених невідповідностей. Уповноважена особа ____________ Соловей Лариса Василівн
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.