Період оскарження умов закупівлі - по 05-05-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 156 667,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 61 566,67 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 184 700,00 UAH |
| Замовник: | Дніпровське квартирно-експлуатаційне управління |
| ЄДРПОУ: | 08004581 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Головань Олексій Віталійович |
| Телефон: | 380994911319 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49005, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, вул. Феодосіївська, буд. 13 |
6 |
Просимо усунити невідповідності в строки передбачені ТД. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Не надано документи, які підтверджують Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі для юридичних осіб підтверджується випискою з протоколу засновників, або наказом про призначення. Якщо тендерна пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу. 2) Не надано скан-копію повного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. (Витяг повинен бути актуальним на момент подання пропозицій, а саме повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа). 3) Не надано скан-копію свідоцтва або Витягу з реєстру платника податку на додану вартість (для платників податку на додану вартість) або лист учасника про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість із зазначенням статусу платника податків (скановані відповідні документи (якщо такі наявні)). 4) Не надано оригінал чи копію статуту або іншого установчого документу зі змінами (для учасника – юридичної особи). 5) Не надано інформацію довільної форми про підтвердження застосування Учасником заходів із захисту довкілля. 6) Не надано копію чинного сертифікату на відповідність учасника або виробника ДСТУ ISO 14001:2015 щодо виробництва меблів для облаштування військових частин. Орган сертифікації повинен бути акредитований на сертифікацію процесів з виробництва меблів на зазначені ДСТУ, на підтвердження чого учасник має надати копію атестату про акредитацію та сфери/витягу зі сфери акредитації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пп. 1 п.4 Додатку 1 до ТД: Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі для юридичних осіб підтверджується випискою з протоколу засновників, або наказом про призначення. Якщо тендерна пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу. Пп. 3 п.4 Додатку 1 до ТД: Скан-копія повного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. (Витяг повинен бути актуальним на момент подання пропозицій, а саме повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа). Пп. 4 п.4 Додатку 1 до ТД Скан-копія Свідоцтва або Витягу з реєстру платника податку на додану вартість (для платників податку на додану вартість) або лист учасника про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість із зазначенням статусу платника податків (скановані відповідні документи (якщо такі наявні)). Пп. 5 п.4 Додатку 1 до ТД Оригінал чи копія статуту або іншого установчого документу зі змінами (для учасника – юридичної особи). Пп. 8 п.4 Додатку 1 до ТД: Інформація довільної форми про підтвердження застосування Учасником заходів із захисту довкілля. Пп.4 п.6 Розділу 3 ТД: Копії чинних сертифікатів на відповідність учасника або виробника ДСТУ EN ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 14001:2015 щодо виробництва меблів для облаштування військових частин. Орган сертифікації повинен бути акредитований на сертифікацію процесів з виробництва меблів на зазначені ДСТУ, на підтвердження чого учасник має надати копію атестату про акредитацію та сфери/витягу зі сфери акредитації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Виписка з протоколу засновників, або наказ про призначення. Якщо тендерна пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу. 2) Скан-копія повного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. (Витяг повинен бути актуальним на момент подання пропозицій, а саме повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа). 3) Скан-копія Свідоцтва або Витягу з реєстру платника податку на додану вартість (для платників податку на додану вартість) або лист учасника про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість із зазначенням статусу платника податків (скановані відповідні документи (якщо такі наявні)). 4) Оригінал чи копія статуту або іншого установчого документу зі змінами. 5) Інформація довільної форми про підтвердження застосування Учасником заходів із захисту довкілля. 6) Копія чинного сертифікату на відповідність учасника або виробника ДСТУ ISO 14001:2015 щодо виробництва меблів для облаштування військових частин. Орган сертифікації повинен бути акредитований на сертифікацію процесів з виробництва меблів на зазначені ДСТУ, на підтвердження чого учасник має надати копію атестату про акредитацію та сфери/витягу зі сфери акредитації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.