Період оскарження умов закупівлі - по 01-05-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 25 061,67 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 250,62 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Дніпровський державний медичний університет |
| ЄДРПОУ: | 02010681 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Євтушенко Світлана Миколаївна |
| Телефон: | +380567664828 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49044, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, вул. Володимира Вернадського,9 |
5 |
«ЗАТВЕРДЖЕНО» рішенням уповноваженої особи протокол № ОС-24/31 від 09.05.2024р. ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією 1. Найменування предмета закупівлі: Комплект стендів 2. Посилання на відкриті торги: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-26-002294-a 3. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника, код відповідно до ЄДРПОУ, що надав найменшу цінову пропозицію: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Компанія "Гранд Експерт", код 45128929 4. НЕВІДПОВІДНОСТІ: 4.1. Назва оприлюдненого документу, в якому виявлені невідповідності: 9. Проєкт договору про закупівлю (1).pdf 4.1.1. Перелік виявлених невідповідностей: в преамбулі вказано «Статуту» замість «Модельного статуту»; не заповнено п.4.1; юр.адреса в реквізитах проекту договору не відповідає адресі реєстрації на майданчику; в реквізитах не вказано назви банку, в якому відкрито рахунок; не вказано е-mail, що вказаний при реєстрації на майданчику; в додатку №1 «Специфікації» не заповнено ціну за одиницю, суму, разом, ПДВ та всього. 4.1.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток №1 – Документи, що мають бути подані відповідно до вимог тендерної документації - Документи, що мають бути подані відповідно до вимог тендерної документації. Учасником1 в складі тендерної пропозиції на етапі подання тендерних пропозицій - графа 10; остання сторінка Додатку №3 – Проект договору про закупівлю. 4.1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Підписаний та заповнений з боку Учасника проект договору про закупівлю відповідно до Додатку №3 до тендерної документації – Проект договору про закупівлю.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.