Період оскарження умов закупівлі - по 29-04-2024, 00:00
Категорія Замовника - відповідно до пункту 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Місцезнаходження: 30000, Україна, Хмельницька область, м. Славута, вул. Ярослава Мудрого, 29 "г".
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 210 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 050,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Славутська міська лікарня ім. Ф.М. Михайлова" Славутської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02004410 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шетманюк Юлія Михайлівна |
| Телефон: | +380972391429 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 30000, Україна, Хмельницька область,місто Славута, вулиця Ярослава Мудрого, 29 "г" |
5 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Найменування замовника: Комунальне підприємство «Славутська міська лікарня ім. Ф.М. Михайлова» Славутської міської ради 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 02004410 3. Місцезнаходження замовника: 30000, Хмельницька область, м. Славута, вул. Ярослава Мудрого, 29 «г» 4. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 39830000-9 Продукція для чищення (ДК 021:2015: 39831200-8 – Мийні засоби) 5. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності ДК 021:2015 39830000-9 Продукція для чищення (ДК 021:2015: 39831200-8 – Мийні засоби) 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 17 найменувань 7. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: за адресою замовника 8. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2024 р. 9. Номер оголошення закупівлі: UA-2024-04-24-011165-a 10. Найменування учасника - переможця процедури закупівлі (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи), визначеного електронною системою автоматично: ТОВ «Фартунат», код ЄДРПОУ 37308833 11. Перелік виявлених невідповідностей: при перегляді документу «Статут ТОВ Фартунат» неможливо зчитати та переглянути даний документ. 12. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до п. 1 Розділу 3 Додатку №1 тендерної документації. 13. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: згідно вимог умов тендерної документації та керуючись п. 43 Постанови №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель Статут ТОВ «Фартунат» п.1 Розділу 3 Додатку №1 - протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Уповноважена особа Юлія Шетманюк
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.