Період оскарження умов закупівлі - по 27-04-2024, 00:00
Закупівля здійснюється за рахунок проєкту USAID "Підтримка реформи охорони здоров'я"
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 292 934,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 464,67 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КНП "МЕНСЬКИЙ ЦЕНТР ПМСД" |
ЄДРПОУ: | 38759540 Досьє YouControl |
Сайт: | http://centrpmsdmena.ucoz.ua |
Контактна особа: | Людмила Прилипко |
Телефон: | +380994811460 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 15600, Україна, Чернігівська область,м. Мена, вул. Шевченка, 76 |
4 |
1. Просимо оновити Додаток 1 ФОРМА «ПРОПОЗИЦІЯ» відповідно до остаточної ціни по предмету закупівлі. 2. В зв'язку з тим, що не вдалося переглянути наступні документи в форматі p7s через додаток державного онлайн сервісу перевірки ЕЦП ‒ http://czo.gov.ua/verify, просимо надати їх для розгляду в форматі pdf. 1. Виписка з ЄДР 04.04.2024р. 2. Витяг платника єдиного податку. 3. Наказ про призначення директора. 4. Рішення про створення та прийняття директора. 5. Сертифікат відповідності на меблі. 6. Статут. 7. Повний витяг з ЄДР.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.