Період оскарження умов закупівлі - по 24-04-2024, 00:00
Строк поставки товару - 20 робочих днів з моменту укладання Договору.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 10 266 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 51 330,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ М. БІЛА ЦЕРКВА |
| ЄДРПОУ: | 08167863 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Пащенко Карина Сергіївна |
| Телефон: | 380456353000 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 09117, Україна, Київська область,Біла Церква, Київська обл., місто Біла Церква, ВУЛИЦЯ ЯРМАРКОВА, будинок 1 |
6 |
Вимога тендерної документації: 1. Учасник надає у складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо зобов’язання такого учасника на надання забезпечення виконання договору про закупівлю на рахунок Замовника у порядку, передбаченому цією документацією, та погодження з умовами викладеними в розділі 14 проєкту договору про закупівлю, що врегульовують відносини між Учасником та Замовником у частині забезпечення договору. Надати гарантійний лист. 2. Надати документ, визначений переліком у Тендерній документації, на фарбу - п. 6 Розділ "Вимоги до виготовлення конструкції"
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.