Період оскарження умов закупівлі - по 06-05-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 985 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 14 925,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ЦЕНТРАЛЬНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М.КИЇВ) |
| ЄДРПОУ: | 43315602 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Василь Гальчин |
| Телефон: | +380382794430 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, м. Київ,м. Київ, пров. Музейний, буд. 2-Д |
4 |
ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Відповідно до пп 1.1.3 Додатку №1 до Тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям», встановлена вимога до учасників, а саме: «1.1.3. копії документів на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж 2-х договорів, зазначених в наданій Учасником довідці. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником не надано усіх копій документів на підтвердження виконання в повному обсязі договору на суму 2570400,00 грн., що зазначений в наданій довідці. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями копії документів на підтвердження виконання в повному обсязі договору на суму 2570400,00 грн., що зазначений в наданій довідці.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.