Період оскарження умов закупівлі - по 26-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 381 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 907,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
ЄДРПОУ: | 02125740 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Оберемчук Дмитро Володимирович |
Телефон: | 380672396837 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
Замовник(и): | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
4 |
Відповідно до пункту 40 постанови КМУ від 1178 від 12.10.2023 р ДК 021:2015-39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла комп'ютерні. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015-39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла комп'ютерні) були виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕМПО ТРЕЙД" процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. • Пунктом 4 Розділу 5 Розгляд та оцінка тендерної пропозиції вимагається «Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасника процедури закупівлі, який отримав цю тендерну документацію у встановленому порядку, буде свідчити, що Учасник процедури закупівлі, що бере участь в цих торгах, повністю усвідомлює зміст та вимоги цієї тендерної документації, що підтверджується відповідним листом Учасника у складі його тендерної пропозиції.» • Пунктом 4 Розділу 5 Розгляд та оцінка тендерної пропозиції вимагається Гарантійний лист про згоду на те що Замовник-ініціатор при необхідності має право відкоригувати обсяги/кількість, вартість предмету закупівлі відповідно до їх фактичних показників на дату укладення договору із зазначенням зменшеної вартості предмета закупівлі відповідно до відкоригованих обсягів/кількості предмету закупівлі шляхом підписання сторонами договору відповідної додаткової угоди до договору. • Пункт 5 Частини 2. «Інша інформація встановлена відповідно до чинного законодавства України» Додатку 1 тендерної документації передбачає надання Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у вигляді сканованої копії з оригіналу документу або у вигляді роздрукованого документу, отриманого з ресурсу Міністерства юстиції України. Даний витяг повинен містить актуальну інформацію про Учасника на дату подання тендерної пропозиції Учасника. Враховуючи вищевикладене, просимо Учасника процедури закупівлі – ДК 021:2015-39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла комп'ютерні усунути невідповідності в тендерній пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником-ЦЗО в електронній системі закупівель даного повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до пункту 40 постанови КМУ від 1178 від 12.10.2023 р ДК 021:2015-39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла комп'ютерні. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015-39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла комп'ютерні) були виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником ФОП Павлова Юлія Володимирівна процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. • Окрім того, Пунктом 4 Розділу 5 Розгляд та оцінка тендерної пропозиції вимагається «Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасника процедури закупівлі, який отримав цю тендерну документацію у встановленому порядку, буде свідчити, що Учасник процедури закупівлі, що бере участь в цих торгах, повністю усвідомлює зміст та вимоги цієї тендерної документації, що підтверджується відповідним листом Учасника у складі його тендерної пропозиції.» • Пунктом 4 Розділу 5 Розгляд та оцінка тендерної пропозиції вимагається Гарантійний лист про згоду на те що Замовник-ініціатор при необхідності має право відкоригувати обсяги/кількість, вартість предмету закупівлі відповідно до їх фактичних показників на дату укладення договору із зазначенням зменшеної вартості предмета закупівлі відповідно до відкоригованих обсягів/кількості предмету закупівлі шляхом підписання сторонами договору відповідної додаткової угоди до договору. Враховуючи вищевикладене, просимо Учасника процедури закупівлі – ДК 021:2015-39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла комп'ютерні усунути невідповідності в тендерній пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником-ЦЗО в електронній системі закупівель даного повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.