Період оскарження умов закупівлі - по 18-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 394 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 23 940,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради |
ЄДРПОУ: | 32616520 Досьє YouControl |
Сайт: | https://det-dnipro.dp.ua |
Контактна особа: | Дорофєєв Сергій Володимирович |
Телефон: | +380632530399 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49038, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, Проспект Дмитра Яворницького, 119а |
4 |
В ході розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ЛЯЩЕНКО В.Д. (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями UA-2024-04-12-006071-a - Опалювальне обладнання для ремонту рухомого складу (ДК 021-2015 - 39710000-2 - Електричні побутові прилади) виявлено невідповідності, а саме: Відповідно до пункту 6.4 пункту 6 розділу 4 ТД «Вразі поставки товару (надання послуг, виконання робіт) неналежної якості термін усунення Учасником становить 3 (три) робочі дні з моменту отримання повідомлення від Замовника (в складі пропозиції подається відповідний гарантійний лист).» Зазначений Учасником строк у відповідному наданому гарантійному листі не відповідає умовам тендерної документації. Керуючись п.9 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» та пунктом 43 особливостей, надіслати Учаснику процедури закупівлі ФОП ГУМЕНЮК М.М. повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: гарантійний лист усунення неналежної якості у строк відповідно до ТД. ВИРІШИВ: 1. Керуючись п.9 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» та пунктом 43 Особливостей розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей пропозиції ФОП ЛЯЩЕНКО В.Д. UA-2024-04-12-006071-a - Опалювальне обладнання для ремонту рухомого складу (ДК 021-2015 - 39710000-2 - Електричні побутові прилади).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.