Період оскарження умов закупівлі - по 17-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 315 450,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 3 154,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальний заклад "Мирогощанський психоневрологічний інтернат" Рівненської обласної ради |
ЄДРПОУ: | 03189305 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Світлана Величко |
Телефон: | +380665170184 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 35623, Україна, Рівненська область,с. Мирогоща Друга, Дубенський р-н, вул. Чеська, 11а |
5 |
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з особливостями «(UA-2024-04-12-004093-a)» за предметом закупівлі Мийні засоби – код ДК 021:2015 39830000-9 Продукція для чищення, в учасника - ТОВ НВФ «ЮМІКС ВДВ» виявлено невідповідності у документах, а саме: учасник не надав у своїй тендерній пропозиції 1) Гарантійний лист, складений в довільній формі, що Учасник процедури закупівлі не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран., надання якого передбачено п. 6 Інших документів додатку 4 до тендерної документації 2) Завізований (шляхом проставляння підпису уповноваженої особи учасника та печатки учасника на кожній сторінці) проект договору про закупівлю з заповненням його пунктів(реквізити, ціни) згідно Додатку 6., надання якого передбачено п. 2 Інших документів додатку 4 до тендерної документації (а саме: ціни не заповнені). 3) Учасник наклав не кваліфікований електронний підпис на тендерну пропозицію, що не відповідає вимогам, встановленим у розділі ІІІ тендерної документації та у додатку 4 до тендерної документації. Для виправлення невідповідностей учаснику необхідно надати наступні документи: • Гарантійний лист, складений в довільній формі, що Учасник процедури закупівлі не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран., надання якого передбачено п. 6 Інших документів додатку 4 до тендерної документації • Завізований (шляхом проставляння підпису уповноваженої особи учасника та печатки учасника на кожній сторінці) проект договору про закупівлю з заповненням його пунктів(реквізити, ціни) згідно Додатку 6., надання якого передбачено п. 2 Інших документів додатку 4 до тендерної документації • Накласти кваліфікований електронний підпис на тендерну пропозицію, що передбачено вимогами розділу ІІІ та додатку 4 тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.