Період оскарження умов закупівлі - по 10-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 84 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 840,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Державне підприємство "Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв" |
ЄДРПОУ: | 04013583 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Присяжнюк Олег |
Телефон: | 380442246566 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01054, Україна, Київська область,Київ, вулиця Гончара Олеся, будинок 84 |
6 |
Відповідно до П. 43 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тендерна документація Замовника містить такі вимоги: 1. Згідно пункту 5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі (код за ДК021-2015: 39830000-9 - Продукція для чищення) Додатку №3 до тендерної документації Учасник повинен надати: скановані копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар. Просимо усунути виявлені невідповідності відповідно до законодавства та надати необхідні документи.
Відповідно до П. 43 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тендерна документація Замовника містить такі вимоги: 1. Згідно пункту 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» Переліку документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частини 2 статті 16 Закону), Додатку 1 до Тендерної документаці Учасник повинен надати: Копію аналогічного (аналогічних) договору (договорів), зазначеного (зазначених) в довідці, в повному обсязі (з усіма додатками та укладеними додатковими угодами, у разу їх укладання). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предмет якого відповідає товару, що закуповується. 2. Згідно пункту 2.2. «Інша інформація (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 до Тендерної документаці Учасник повинен надати: Проєкт договору (Додаток №4), скріплений підписом та печаткою посадової особи, уповноваженої укладати угоди від імені Учасника процедури закупівлі. 3. Згідно пункту 5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі (код за ДК021-2015: 39830000-9 - Продукція для чищення) Додатку №3 до тендерної документації Учасник повинен надати: скановані копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар. Просимо усунути виявлені невідповідності відповідно до законодавства.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.