Період оскарження умов закупівлі - по 13-04-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 133 116,67 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 665,58 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | 1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 38212105 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Алла Марченко |
| Телефон: | +380664129149 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 25003, Україна, Кіровоградська область,місто Кропивницький, ВУЛИЦЯ ВОЛКОВА, будинок 34 |
2 |
Повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та документах За результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП Бондаренка Бориса Васильовича, ідентифікаційний код 2288903735 (надалі – Учасник) у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-04-05-005862-a Замовником виявлено невідповідності в інформації та документах, які надані Учасником на виконання вимог, визначених Замовником в тендерній документації. По-перше: Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником) разом з інформацією від учасника щодо його відповідності кваліфікаційному критерію/кваліфікаційним критеріям, у разі їх встановлення замовником згідно статті 16 Закону та тих, що підтверджують наявність/відсутність підстав, визначених в пункті 47 Особливостей, у спосіб визначений даною тендерною документацією. Учасник в електронному полі електронної системи закупівель вказав ціну тендерної пропозиції 119 698,97 грн з ПДВ. Замовник здійснив перевірку інформації, яка наявна у відкритому доступі на сайті Державної податкової служби України, щодо відомостей про Учасника як платника податків. Згідно Реєстру платників єдиного податку Учасник має 2 групу платника єдиного податку без реєстрації платника податку на додану вартість (надалі-ПДВ). Відтак Учасник мав вказати ціну тендерної пропозиції 119 698,97 грн без ПДВ. З метою уникнення невідповідностей щодо зазначення Учасником ціни тендерної пропозиції Замовник в п.2 розділу ІІІ тендерної документації вказав: «Ціна тендерної пропозиції зазначається учасником в електронному полі електронної системи закупівель залежно від системи його оподаткування, а саме з урахуванням податку на додану вартість (надалі по тексту тендерної документації ПДВ) (якщо учасник є платником ПДВ) або без ПДВ (якщо учасник не платник ПДВ), а також з урахуванням норм чинного законодавства щодо оподаткування ПДВ певного товару. Якщо в електронному полі електронної системи закупівель в учасника відсутня можливість самостійно вказати ціну тендерної пропозиції з ПДВ або без ПДВ, - учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції має надати письмово від свого імені пояснення та/або письмове підтвердження від адміністратора авторизованого електронного майданчика, на якому зареєстрований учасник, про відсутність технічної можливості самостійно зазначити в електронному полі електронної системи закупівель ціну тендерної пропозиції з ПДВ або без ПДВ залежно від системи оподаткування учасника». Учасник при поданні тендерної пропозиції від свого імені або від адміністратора авторизованого майданчика письмові пояснення не надав. Виявлена Замовником невідповідність в інформації відносно ціни тендерної пропозиції щодо ПДВ підлягає усуненню згідно п.43 Особливостей. Враховуючи викладене вище, вважаю за необхідне запропонувати Учаснику надати письмово пояснення від свого імені або від адміністратора авторизованого електронного майданчика, на якому зареєстрований Учасник, про відсутність технічної можливості самостійно зазначити в електронному полі електронної системи закупівель ціну тендерної пропозиції без ПДВ відповідно запропоновану Учасником ціну тендерної пропозиції слід вважати без ПДВ. По-друге: Згідно п.7 розділу ІІІ Замовник встановив до учасника наступні кваліфікаційні критерії: 1) підтвердити документально наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 2) підтвердити документально наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Спосіб підтвердження відповідності учасника установленим вище кваліфікаційним критеріям визначено замовником в Додатку 1 до тендерної документації. Згідно Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав надати: - договір/договори разом із додатком(ами), додатковими угодами/угодою до нього (додаткова угода/додаткові угоди за наявності); - акт(и) приймання-передачі товару або видаткову(і) накладну(і) тощо, за якими поставлено товар. Документ(и) повинні містити наступні реквізити: назву та дату складання документа, а також особистий підпис або електронний підпис, та/або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції від кожної сторони за договором/договорами; - відгук від контрагента про належне виконання учасником зобов’язань за аналогічним договором (договорами), що надається на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію. Учасник надав Довідку вих. № 98 від 11 квітня 2024 з інформацією про виконання трьох аналогічних договорів: 1. Договір № 8 від 18 січня 2024 року, укладений з Ліцей № 33 Полтавської міської ради на суму 132000,00 грн. Предметом договору є шафа-ліжко. 2. Договір № 10 від 18 січня 2024 року, укладений з Ліцей № 33 Полтавської міської ради на суму 92000,00 грн. Предметом договору є шафи. 3. Договір № 15/24 від 15 січня 2024 року, укладений з ФОП Кас’яненко Любов Олександрівна на суму 126700,00 грн. Предметом договору є шафи-ліжко, ліжка, дивани, стелажі. Проте на підтвердження інформації, що викладена в Довідці вих. № 98 від 11 квітня 2024, документів згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації Учасник не надав. Зокрема в тендерній пропозиції відсутній Договір № 8 від 18 січня 2024 року, Договір № 10 від 18 січня 2024 року. Пункт 1.2. договору № 15/24 від 15 січня 2024 року містить умову про те, що заявки є невід’ємною частиною Договору; згідно пункту 3.13.2 Додатком №1 до Договору є лист-довіреність або інший документ з переліком уповноважених осіб на прийняття товару. Учасник в якості додатків до Договору № 15/24 від 15 січня 2024 заявки, Додаток № 1 з переліком уповноважених осіб на отримання товару не надав. Натомість Додатком 1 до Договору № 15/24 від 15 січня 2024 є «Бланк замовлення товару» датований 15.01.2023. Виявлені вище невідповідності в інформації та наданих документах підлягають усуненню згідно п.43 Особливостей. Враховуючи викладене вище, вважаю за необхідне запропонувати Учаснику надати копію Договору № 8 від 18 січня 2024 року, копію Договору № 10 від 18 січня 2024 року разом з додатками з урахуванням вимог Додатку 1 тендерної документації. Крім того Учасник має надати належно оформлені додатки до Договору № 15/24 від 15 січня 2024 року в повному обсязі відповідно до умов даного Договору. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Замовник згідно п.2 Додатку 1 вимагав надати до довідки за формою, наведеною в Таблиці 1, копію документа/документів з додатками, що підтверджують право учасника володіння та/або користування нерухомим майном. Учасник надав Гарантійний лист вих. № 32 від 11 квітня 2024 року з інформацією про наявність нерухомого майна. На документальне підтвердження інформації надав договір оренди нерухомого майна № 36/0 від 01 лютого 2024 року не у повному обсязі. Виявлені вище невідповідності в інформації та наданих документах підлягають усуненню згідно п.43 Особливостей. Враховуючи викладене вище, вважаю за необхідне запропонувати Учаснику надати копію договору оренди нерухомого майна № 36/0 від 01 лютого 2024 року у повному обсязі. Уповноважена особа Алла МАРЧЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.