Закупівлю оголошено - 02-04-2024, 21:17. Дата останніх змін - 07-05-2024, 09:03

Ложка столова одноразова

Закупівля: UA-2024-04-02-012208-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 02-04-2024, 21:17
по 08-04-2024, 12:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 09-04-2024, 12:00
по 17-04-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:2 385 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:23 850,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:71 550,00 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина 3078 Національної гвардії України
ЄДРПОУ:25574423 Досьє YouControl
Сайт:http://ngu.gov.ua/
Контактна особа:Коваленко Тетяна Анатоліївна
Телефон:0444624862
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
Україна
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ложка столова одноразова

1500000
штука
Україна , Відповідно до документації ,
по 01-08-2024
39220000-0
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Ложка столова одноразова

1500000
штука
Україна , Відповідно до документації ,
по 01-09-2024
39220000-0
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Ложка столова одноразова

1500000
штука
Україна , Відповідно до документації ,
по 01-10-2024
39220000-0
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:08-04-2024, 11:06:57
Видалено02-04-2024, 21:18:00
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Учасника та Замовника на відповідній видатковій накладній.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
30
Мінімальний крок аукціону:
23 850,00 UAH
Початок аукціону:
Аукціон не відбувся
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕТРА АГРОТРЕЙД»   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Кропивницького, буд.18, офіс 34, 01004, Максим
Остаточна пропозиція:
2 295 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
24-04-2024, 22:23

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 22-04-24, 19:07:34
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) або офіційного представника(ів) виробника або імпортера продукції на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. В листі обов'язково зазначити найменування замовника процедури, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки. У разі, якщо гарантійний лист надається від офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України харчового продукту, то підстави такого представництва (реквізити договору(ів) з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору) зазначаються у гарантійному листі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Пункт 4 Додаток №2 до Оголошення; 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів), де зазначено прізвище ім’я та по батькові директора ТОВ «БЕГЛЕНД».

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 23-04-24, 19:07:34
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-04-02-012208-a-c1
Номер договору:
117/ВОЗ-2024
Дата підписання договору:
02-05-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 02-05-2024 по 31-12-2024
2 295 000,00 UAH
Ціна договору
1 912 500,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕТРА АГРОТРЕЙД»   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 295 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Електронні тендерні вимоги
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Електронна банківська гарантія
Статус: Активна
Дата створення: 02-04-2024, 21:17:55
Способи підтвердження:
Документ
Електронна банківська гарантія , Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Статус: Активна
Дата створення: 02-04-2024, 21:17:55
Способи підтвердження:
Документ
Оригінал платіжної інструкції , Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ