Період оскарження умов закупівлі - по 07-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 30 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 150,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 37899762 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Наталя Олександрівна Воронцова |
Телефон: | +380981608821 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49041, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. ПАНІКАХИ, буд. 53 |
3 |
1. Згідно з п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, замовник вимагає заповнений та підписаний зі сторони учасника проект договору про закупівлю, як підтвердження згоди Учасника із даним проектом договору ( Додаток №4). Учасник надав тільки Лист-згоду з проектом договору. Для виправлення надати заповнений та підписаний зі сторони учасника проект договору про закупівлю ( Додаток №4 до тендерної документації). 2. Згідно Додатку №3 до тендерної документації п.п 2 п.4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» замовник вимагає достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Для виправлення надати таку інформацію.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.