Закупівлю оголошено - 28-03-2024, 08:51. Дата останніх змін - 09-05-2024, 16:28

391200000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи(шафи книжкові 1200*450*1800)

Закупівля: UA-2024-03-28-000381-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-03-28-000402-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 28-03-2024, 08:51
по 08-05-2024, 00:00

Матеріал основи корпусу-ЛДСП;Кількість склянних дверей-0;Кількість закритих полиць-1;Матеріал задньої стінки-ДВП;Кількість відкритих полиць-3;Загальна кількість дверей-3;Вид-напівзакрита;Кількість шухляд-0;Товщина матеріалу-18 мм;Ширина-1200 мм;Глибина-450 мм;Висота-1800 мм;Колір-білий. Доставка за рахунок постачальника.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Торги відмінено
Бюджет:72 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "Вигодська міська багатопрофільна лікарня" Вигодської селищної ради Івано-Франківської області
ЄДРПОУ:20561315 Досьє YouControl
Контактна особа:Тінишин Оксана Ігорівна
Телефон:380687934675
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
77543, Україна, Івано-Франківська область,село Старий Мізунь, вулиця Січових Стрільців, будинок 2
7



Інформація про скасування закупівлі

Статус:

Виконано

Опис скасування закупівлі/лоту:

ДОГОВІР про відшкодування витрат балансоутримувача на утримання орендованого нерухомого майна та надання комунальних послуг орендарю Село ___Старий Мізунь_____, __10.08.2022______ (число, місяць, рік) року Комунальне некомерційне підприємство «Вигодська міська багатопрофільна лікарня» Вигодської селищної ради Івано-Франківської області (повна назва Балансоутримувача орендованого майна) (надалі - Балансоутримувач), в особі директора Мартинюка Андрія Володимировича, що діє на підставі Статуту, затвердженого (посада, прізвище, ім'я та по батькові) , Рішенням Вигодської селищної ради від 28.06.2022 №1331-18/2022 з одного боку, та Фізична особа підприємець Барабаш Олеся Богданівна (надалі - Орендар) в особі ФОП Барабаш Олеся Богданівна, (посада, прізвище, ім'я та по батькові) що діє на підставі _Свідоцтва про державну реєстрацію_, (статут, довіреність тощо) з іншого боку, уклали цей Договір про нижчезазначене: 1. Предмет Договору 1.1. Балансоутримувач Комунальне некомерційне підприємство «Вигодська міська багатопрофільна лікарня» Вигодської селищної ради Івано-Франківської області забезпечує обслуговування, експлуатацію та ремонт будівлі, що знаходиться за адресою: с. Старий Мізунь, вул. Січових Стрільців, 2 (надалі - Будівля), загальною площею _18_ кв. м, а також утримання прибудинкової території, а Орендар бере участь у витратах Балансоутримувача на виконання вказаних робіт пропорційно до займаної ним площі в цій Будівлі, якщо інше не випливає з характеру послуг, наданих Балансоутримувачем за цим Договором. Крім пропорційно займаної площі, Договір може передбачати й інші критерії розподілу і оплати спожитих послуг, один з яких обирається за взаємною згодою сторін, а саме: пропорційно кількості користувачів; за кількістю джерел електрообладнання. У разі відсутності лічильників з обліку спожитих послуг окремим споживачем або з інших поважних причин застосовується критерій - пропорційно до займаної площі. Орендар користується приміщенням загальною площею 18 кв. м, розміщене на першому поверсі Будівлі, експертною вартістю на 28.06.2022р. _127040,00_ грн. (надалі - орендоване Приміщення). Орендоване Приміщення використовується для розміщення аптеки. 2. Обов'язки Сторін 2.1. Балансоутримувач Будівлі зобов'язується забезпечити: 2.1.1. Виконання всього комплексу робіт, пов'язаних з обслуговуванням та утриманням Будівлі і прибудинкової території, та створення необхідних житлових умов і здійснення господарської діяльності, у тому числі Орендарю і його співробітникам згідно з вимогами чинного законодавства про користування будівлями. Перелік таких робіт та послуг, порядок та умови їх оплати встановлюються цим Договором. Розмір плати за обслуговування і ремонт Будівлі, прибудинкової території, утримання допоміжних приміщень Будівлі залежить від складу робіт і послуг, які надаються Балансоутримувачу житлово-експлуатаційними, ремонтно-будівельними організаціями та іншими суб'єктами господарювання, і визначається розрахунком щомісячних платежів (кошторисом витрат) за обслуговування та ремонт Будівлі, комунальні та інші послуги Балансоутримувача. 2.1.2. Надання Орендарю комунальних послуг за діючими розцінками і тарифами. 2.1.3. Інформування Орендаря про зміни витрат на утримання Будівлі і тарифу на послуги. 2.2. Орендар зобов'язується: 2.2.1. Дотримуватись вимог установлених правил користування Будівлею та Приміщенням за цим Договором. 2.2.2. Своєчасно інформувати Балансоутримувача або організацію, яка обслуговує Будівлю, про виявлені неполадки елементів Будівлі, Приміщення. 2.2.3. Не пізніше ____15______ числа місяця, наступного за звітним місяцем, вносити плату на рахунок Балансоутримувача Будівлі, або організації, що обслуговує Будівлю, за санітарне обслуговування прибудинкової території та допоміжних приміщень Будівлі, технічне обслуговування Будівлі відповідно до загальної площі Приміщення, на ремонт відповідно до відновної вартості Приміщення, а також за комунальні послуги. При несвоєчасному внесенні плати, сплачувати пеню із розрахунку 0,1 % облікової ставки НБУ від несплаченої суми наданих послуг за кожен день прострочки. 2.2.4. Не перешкоджати в денний час, а при аваріях і в нічний час, входженню в Приміщення представникам Балансоутримувача або працівникам організацій, що обслуговують Будівлю, для проведення огляду конструкцій та технічного обладнання Приміщення і усунення неполадок. 2.2.5. Відшкодувати в установленому порядку усі збитки від пошкодження елементів Будівлі, які сталися з вини Орендаря або осіб, які з ним працюють. 3. Права Сторін 3.1. Балансоутримувач Будівлі має право: 3.1.1. Стягнути в установленому порядку суми усіх збитків від пошкодження елементів Будівлі, які сталися з вини Орендаря або осіб, які з ним працюють. 3.1.2. Стягнути в установленому порядку прострочену заборгованість по платежах, що наведені в пункті 2.2.3 Договору. 3.2. Орендар має право: 3.2.1. Вимагати при потребі від Балансоутримувача позапланового огляду з метою виявлення стану конструкцій і технічного обладнання Приміщення та Будівлі в цілому. 3.2.2. У разі незабезпечення виконання вимог пункту 2.1.1 і неприйняття необхідних заходів щодо підприємств, що обслуговують Будівлю, припинити внесення платежів за обслуговування та ремонт Будівлі до усунення виявлених недоліків. 3.2.3. У випадку перерв у наданні комунальних послуг понад нормативні строки зменшувати плату за комунальні послуги згідно з порядком, встановленим чинним законодавством. 3.2.3. У разі перебоїв у наданні комунальних послуг (подача води, тепла, електроенергії) строком більш як на одну добу, що підтверджуються відповідними документами (актом, записом в журналі заяв і т. п.), зменшити місячну плату за таким видом послуг на ____ %. 3.2.4. Вимагати від Балансоутримувача відшкодування збитків, понесених внаслідок неналежного виконання договірних обов'язків за цим Договором, в судовому порядку. 3.2.5. Інші умови: ___________________________________________________ 4. Відповідальність і вирішення спорів 4.1. За невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України. 4.2. Спори, які виникають за цим Договором або в зв'язку з ним, не вирішені шляхом переговорів вирішуються у судовому порядку. 5. Строк чинності, умови зміни та припинення Договору 5.1. Цей Договір укладено з "__10_" ______08___________ 20_22_ р. по "_14__" __травня__ 20_25_ р. включно. 5.2. Зміни або доповнення до цього Договору допускаються за взаємною згодою сторін. Зміни та доповнення, що пропонуються внести, розглядаються протягом одного місяця з дати їх надання на розгляд іншою стороною. 5.3. За ініціативою однієї із сторін цей Договір може бути розірвано рішенням арбітражного суду у випадках, передбачених чинним законодавством. 5.4. У разі відсутності заяви однієї із сторін про припинення або зміну цього Договору після закінчення строку його чинності протягом одного місяця, він вважається продовженим на той самий термін і на тих самих умовах, які були передбачені цим Договором. 5.5. Реорганізація Балансоутримувача чи Орендаря, або перехід права власності на Приміщення чи Будівлю до інших осіб, не визнається підставою для зміни або припинення чинності цього Договору і зберігає свою чинність для нового власника Приміщення та Будівлі (їх правонаступників), якщо інше не передбачається цим Договором або чинним законодавством. 5.6. Чинність цього Договору припиняється внаслідок: - закінчення строку, на який його було укладено; - загибелі орендованого майна; - достроково за взаємною згодою сторін або за рішенням арбітражного суду; - в інших випадках, передбачених чинним законодавством України. 5.7. Взаємовідносини сторін, не врегульовані цим Договором, регулюються чинним законодавством України. 5.8. Цей Договір укладено в 2-х (двох) примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін. 6. Платіжні та поштові реквізити Сторін: Балансоутримувач Орендар КНП «Вигодська МБЛ» Директор Андрій МАРТИНЮК ФОП Барабаш О.Б. Олеся БАРАБАШ М.П. М.П. Відсутність потреби за даними технічних характеристик

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

08-05-2024, 15:19

Документи:

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафи книжкові

15
штуки
77543 , Україна , Івано-Франківська область , Січових Стрільців,2 ,
по 31-05-2024
39120000-9
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Ідентифікатор профілю: 903170-39120000-126677-40996564
Ідентифікатор реєстру: 06d081c1379346ae9a5c106a0b019166
ІДЕНТИФІКАТОР ХАРАКТЕРИСТИКИОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУ
9f3f3720f7664f82bea442f58328cfacМатеріал задньої стінкиДВП, ЛДСП, ХДФ
6a0296b5cf1b4c1fb0eae15f632c4812Ширинавід 200 до 2000мм
34249366e11e42db974d7170b50fe469Матеріал основи корпусуЛДСП
e6087cbd66d849b5b6ef13b7413ed606Товщина матеріалу корпусувід 16 до 20мм
9eb6574267c74ccf843e7e21eed56529Кількість відкритих полицьвід 0 до 10
8e8ea3ddd61f46ce9434703a53de25dfМатеріал кромкиПВХ, ABS, меламін
cc0c357d0f2a4efea5a29b4072e5c45fЗагальна кількість дверейвід 0 до 6
7801cab0aa554bc5951eb2d0f32f8072Глибинавід 200 до 1000мм
a34b7ca54df94a5eb9f2479c023e155cКількість закритих полицьвід 0 до 6
7b4040678bef44f7b19d16a1b193ac80Видзакрита, відкрита, напівзакрита
36b0561a69e148d6883e7f08a7737f4cКількість скляних дверейвід 0 до 5
a6c4fc8185b34e14aa2dd7267f286326Кількість шухлядвід 0 до 8
05f3848b869c42caa5b1edf13546e4ffВисотавід 500 до 2500мм
72c0cad8b6394226a0f5138718030e70БрендЛУЧ, ПОЛІМЕР, ПРИМТЕКС ПЛЮС, МЕБЛІ ВІВАТ, УТП ГРУП, INTERTEH, МЕБЛІ ТЕХНОСТИЛЬ, ROKO, AMF, МАКСІ МЕБЛІ, АНШАР ГРУП, ХОТИН МЕБЛІ, ГРЕЙД, MINIMALIST
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:28-03-2024, 08:51:10
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:28-03-2024, 08:50:36
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Ім'я:
ТОВ "Епіцентр К"   Досьє YouControl
Статус:
переможець розглядається кваліфікаційною комісією
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ БЕРКОВЕЦЬКА, будинок 6-К, 04128, Кедик Назарій Васильович
Остаточна пропозиція:
69 666,30 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "Епіцентр К"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
69 666,30 UAH, з ПДВ
Позиції:
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП Клімчук Дем'ян Володимирович   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
69 990,00 UAH, з ПДВ
Позиції:
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП "УЛЬЯХОВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
70 000,00 UAH, з ПДВ
Позиції:
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМАКС ГРУП"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
71 100,00 UAH, з ПДВ
Позиції:
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП Кутенкова О.О.   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
71 111,00 UAH, з ПДВ
Позиції:
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ