Період оскарження умов закупівлі - по 01-04-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 208 560,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 042,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ" |
| ЄДРПОУ: | 34239034 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://infotech.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Олена Соловар |
| Телефон: | +380443634333 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 04050, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 15 Б |
1 |
Відповідно до пункту 43 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, далі - Особливості, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 36253988) з ціною 207720,00 грн з ПДВ, далі – Учасник, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, подання яких вимагалося тендерною документацією: - у Довідці про виконання аналогічного договору за вих. № 34 від 03.04.2024 Учасником зазначено договір 2020 року та Учасником надано аналогічний договір за 2020 рік, а саме, від 17.04.2020 № 0604/2020-1, з усіма його невід’ємними додатками, що були складені на підтвердження здійснення господарської операції по договору (вимоги додатку № 2 до Тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ»). Враховуючи викладене, на виконання вимог пункту 43 Особливостей та умов тендерної документації, вимагаємо виправити/усунути вищевказані невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель шляхом завантаження Учасником в електронну систему закупівель Довідки щодо виконання аналогічного договору за вих. № 34 від 03.04.2024 із зазначенням договору (договорів) за 2021-2023 роки та аналогічного договору (договорів) за 2021-2023 роки з усіма його (їх) невід’ємними додатками, що були складені на підтвердження здійснення господарської операції по договору (договорам), згідно додатку № 2 до Тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ».
Відповідно до пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, далі - Особливості, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Епіцентр К" (код за ЄДРПОУ 32490244) з ціною 192 199, 20 грн з ПДВ, далі – Учасник, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, подання яких вимагалося тендерною документацією, а саме, Учасником не надано гарантійного листа щодо виконання зобов’язань за наведеною замовником формою (вимога пункту 7 додатку № 3 до Тендерної документації «Документи учасника»). Враховуючи викладене, на виконання вимог пункту 43 Особливостей та умов тендерної документації, вимагаємо виправити/усунути вищевказані невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель шляхом завантаження Учасником в електронну систему закупівель гарантійного листа щодо виконання зобов’язань за наведеною замовником формою, згідно пункту 7 додатку № 3 до Тендерної документації «Документи учасника»)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.