Період оскарження умов закупівлі - по 16-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 157 461,69 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 787,31 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 4 000,00 UAH |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільський обласний клінічний онкологічний диспансер" Тернопільської обласної ради |
ЄДРПОУ: | 02001274 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Лілія Ковальчук |
Телефон: | +380987860754 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 46023, Україна, Тернопільська область,м. Тернопіль, вул. Романа Купчинського, 8 |
3 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю «ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення (Рідке мило гліцеринове; Білизна 1,0 л; Мило господарське 72 % (в індивідуальній упаковці); Засіб для миття посуду 5л; Засіб для миття посуду; Засіб для сантехніки та кераміки; Засіб миючий універсальний; Засіб для миття скла з курком; Засіб чистячий порошкоподібний з ароматом Лимону; Пральний порошок універсальний; Пральний порошок для ручного прання 0,65 кг для кольорового і білого (картон); Пральний порошок автомат; Мило туалетне; Засіб для миття та дезинфекції сантехніки 1л; Освіжувач повітря; Поліроль для меблів)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до п. 3.3 Розділу 3 тендерної документації Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. Разом із банківською гарантією як невід’ємна частина надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - копія ліцензії, виданої банку чи ін. документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. - довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії. Учасник у складі пропозиції надав електронну банківську гарантію від 18 березня 2024 року № 000342/2024/ГР (файл «Гарантія 000342.zip»), яка в пп. 1-4 абзацу 5 п. 3 та пп. 1-4 п. 4 не відповідає формі, встановленій наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Привести у відповідність документи та відповідно до п. 3.3 Розділу 3 тендерної документації надати банківську гарантію, оформлену відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. У разі виправлення зазначених невідповідностей шляхом видачі нової банківської гарантії замість внесення змін до діючої, надати також оновлену довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.