Період оскарження умов закупівлі - по 16-03-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 354 200,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 542,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальна установа "Радомишльський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 03188429 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Надія Круківська |
| Телефон: | +30413221082 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 12201, Україна, Житомирська область,м. Радомишль, вул. Гоголя, буд. 1 |
3 |
Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник: 1)завантажити скан-копії документів, які містять інформацію, вказану у п.7 Додатку 3 до тендерної документації. Додати відповідні документи для усунення невідповідностей.
Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник: 1) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації) та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації (Додаток 5); 2) гарантійний лист щодо надання зразків. Учасник повинен на вимогу Замовника надати зразки товару за свій рахунок протягом 3 (трьох) днів для погодження якості та відповідності пропозиції вимогам Замовника (Додаток 3); 3) довідку, в довільній формі, яка засвідчує: в ціну пропозиції учасника включені всі витрати учасника, включаючи вартість товару, ПДВ, транспортування, навантаження та розвантаження, а також всіх податків, зборів, мита та інше; постачальник товару зобов’язується забезпечувати пакування товару, яке необхідне для запобігання його пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення (Додаток 3); 4) гарантійний лист, підписаний уповноваженою посадовою особою учасника, про те, що товар, запропонований Учасником, є новим (2023/2024 року виготовлення), якісним, та таким що не використовувався (в т. ч. на виставках) (Додаток 3); 5) фото продукції згідно Додатку № 3 до тендерної документації, визначену у предметі закупівлі, з визначенням фактичних характеристик запропонованого товару та з зазначенням виробника продукції та країни походження. Фото надається на кожний вид товару окремо (Додаток 3); 6) поставка товару здійснюється ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, в присутності представника ПОСТАЧАЛЬНИКА, завантажувальні та розвантажувальні роботи – за рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА. Приймання Товару по якості, комплектності і кількості здійснюється уповноваженими представниками обох Сторін. На підтвердження вимоги надати гарантійний лист (Додаток 3); 7) підписану тендерну пропозицію (Додаток 5). Додати відповідні документи для усунення невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.