Період оскарження умов закупівлі - по 22-03-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 61 214,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 306,07 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 32835966 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дар'я Даниленко |
| Телефон: | +30938544454 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
| Замовник(и): | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 26.03.2024 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А Категорія Замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 2. Інформація про предмет закупівлі: Меблі для сидіння (Крісло ДК 021:2015: 39113000-7 Сидіння та стільці різні, Стілець пластиковий ДК 021:2015: 39112000-0 Стільці, Пуф ДК 021:2015: 39113100-8 М’які крісла) ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них Кількість: 34 шт. Місце поставки: 49017, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "НАВЧАЛЬНО -ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС № 59 "ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД-ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ , ВУЛИЦЯ НОВООРЛОВСЬКА, БУДИНОК 1–А. Строк поставки товару: до 01.08.2024 року. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 11.03.2024 року, UA-2024-03-11-005745-a. 3. Дата та час початку Аукціону: не проводився. 4. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей: Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: Фізична особа-підприємець Данилевський Вадим Володимирович Код ЄДРПОУ: 2830612296 Місцезнаходження: Україна, 36037, Полтавська обл., місто Полтава, ВУЛ.ГОЛОВКА, будинок 18, квартира 174. 5. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 5.1. Відповідно до вимог п. 13 Додатку №3 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» учасник процедури закупівлі має надати інформацію у довільній формі із зазначенням інформації стосовно наявності чи відсутності в учасника договірних відносин із замовником-ініціатором, в результаті яких було дострокове розірвання і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору» - Учасником надано таку довідку, де вказано Замовника, що не відповідає вищевказаній вимозі тендерної документації. Уповноважена особа Дар’я ДАНИЛЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.