Період оскарження умов закупівлі - по 12-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 215 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 075,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області |
ЄДРПОУ: | 04060772 Досьє YouControl |
Сайт: | http://khm.gov.ua |
Контактна особа: | Павло Монастирський |
Телефон: | +30382764502 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 29005, Україна, Хмельницька область,м. Хмельницький, Вул. Героїв Маріуполя, буд. 3 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей за предметом закупівлі «Стелажі архівні, код ДК 021:2015-39130000-2 Офісні меблі» (UA-2024-03-07-012049-a) Під час розгляду тендерної пропозиції учасника - фізичної особи-підприємця Сотника Максима Юрійовича (код в ЄДР 3109005954) (надалі – Учасник) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані у тендерній пропозиції, зокрема: 1.У складі тендерної пропозиції учасники у відповідності до вимог п.3.1.1 тендерної документації повинні надати заповнену цінову пропозицію, форма та зміст якої повинні відповідати додатку 1 до тендерної документації. Учасник при заповненні таблиці у графі «Найменування предмета закупівлі» не зазначив марку, модель, виробника, країну походження предмету закупівлі. 2.У складі тендерної пропозиції Учасник у відповідності до вимог п.3.1.1 тендерної документації, додатку 2 до тендерної документації надав сертифікат відповідності, виданий ТОВ «Амекс-інжиніринг», щодо відповідності продукції товариства – меблі в асортименті, вимогам відповідного державного стандарту. Однак Учасник не підтвердив, що предмет закупівлі, який він постачатиме за результатами проведеної закупівлі, підпадає під категорію меблів, визначену у додатку до вищезазначеного сертифікату, зокрема який тип стелажу металевого постачатиме Учасник. 3.У відповідності до п.3.1.1 тендерної документації учасник повинен надати оригінал або копію довідки з обслуговуючого банку про наявність рахунку(рахунків) в учасника та відсутність простроченої заборгованості за кредитами. Учасник не надав зазначеного документа. 4. На виконання вимог п.3.1.9 учасником не надано згоду(лист в довільній формі) на обробку персональних даних посадової особи учасника, що підписала документи тендерної пропозиції. 5. Тендерною документацією(п.3.5.2) для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник повинен надати відповідні документи – інформаційну довідку та копії аналогічного договору із актами прийому передачі або інших документів, що підтверджують факт передачі майна. Однак копію договору учасник не надав. 6. У відповідності до п.6.4.4 тендерної документації учасником не надано гарантійного листа щодо погодження з істотними умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в процедурі закупівлі. Враховуючи вищевикладене, учаснику процедури закупівлі - фізичній особі-підприємцю Сотнику Максиму Юрійовичу(код в ЄДР 3109005954) надати уточнюючі/нові документи протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.