Закупівлю оголошено - 04-03-2024, 16:39. Дата останніх змін - 08-04-2024, 14:07

Крісла офісні

Закупівля: UA-2024-03-04-011108-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-02-16-003092-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 04-03-2024, 16:39
по 08-03-2024, 15:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 08-03-2024, 15:00
по 13-03-2024, 15:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 14-03-2024, 15:56
по 14-03-2024, 16:19

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:211 838,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 059,19 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Київська філія Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України»
ЄДРПОУ:45385755 Досьє YouControl
Контактна особа:Руслан Андросович
Телефон:+380675003685
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
08150, Україна, Київська область,Фастівський р-н, місто Боярка, вул. Шевченка Т., будинок 178
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Крісла офісні

70
штуки
Україна , Київська область ,
по 31-12-2024
39110000-6
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:04-03-2024, 16:39:49
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:04-03-2024, 16:39:02
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:04-03-2024, 16:39:02
Експортовано:04-03-2024, 16:39:02
Експортовано:04-03-2024, 16:39:02
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:04-03-2024, 16:39:02
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Робочі
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
10
Мінімальний крок аукціону:
1 059,19 UAH
Початок аукціону:
14-03-2024, 15:56
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ Бондаренко Борис Васильович   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, Україна, 01004, місто Київ, Вулиця Гетьмана Павла Скоропадського, буд. 6-А, 4 поверх, 04215, Борис Бондаренко
Остаточна пропозиція:
163 100,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
163 100,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
19-03-2024, 15:57

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 18-03-24, 15:54:17
24

Вимога про усунення невідповідностей Під час розгляду Пропозиції Учасника з найнижчою ціною по закупівлі Крісла офісні (код ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них, (ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-04-011108-a), ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ Бондаренко Борис Васильович, виявлено невідповідності в документах, що подані учасником у пропозиції: Відповідно до п. 1 Додаток 2 Перелік документів, що надають учасники у складі пропозиції, На підтвердження відповідності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник надає: - скан-копію(-ї) договору(-ів) із документами, що підтверджують виконання аналогічного(-их) договору(-ів) (видаткові накладні, або акти приймання-передачі товару та скан-копію(-ї) позитивного відгуку(-ів) від підприємств(а)- замовника за договором(-ами), копія(–ії) якого(-их)надається для підтвердження повного виконання аналогічного(-их) договору(-ів), тощо). Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), номер та дату договору, інформацію про виконання договору. Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір поставки Крісел офісних, що передбачені для закупівлі у цій документації. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй пропозиції, виявлені замовником після розкриття пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 19-03-24, 15:54:17
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-03-04-011108-a-a1
Номер договору:
03.04.2-24
Дата підписання договору:
03-04-2024, 16:00
Строк дії договору:
з 03-04-2024 по 31-12-2024
163 100,00 UAH
Ціна договору
163 100,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ Бондаренко Борис Васильович   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
163 100,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
163 100,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
НЕ залучаємо субпідрядні організації
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
Фізична особа-підприємець Данилевський Вадим Володимирович   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
195 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
195 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ