Період оскарження умов закупівлі - по 10-03-2024, 00:00
Категорія Замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі") та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з ознак передбачених в п.3 ч.1 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі". Місцезнаходження Замовника: вул. Оріхівське шосе, буд. 10-А, Комунарський район, м. Запоріжжя, Запорізька область, Україна, 69033; Ідентифікаційний код Замовника 05498909; мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 262 018,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 362,49 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласний клінічний заклад з надання психіатричної допомоги" Запорізької обласної ради |
ЄДРПОУ: | 05498909 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Світлана Ляшенко |
Телефон: | +380612968072 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 69033, Україна, Запорізька область,місто Запоріжжя, Оріхівське шосе, будинок 10А |
7 |
Під час розгляду вашої тендерної пропозиції Замовником було встановлено, що Учасником – ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРИУМФ, ПЛЮС" подано тендерну пропозицію до якої учасником долучено довідку з інформацією про виконання аналогічного договору та копію аналогічного договору, який надано не в повному обсязі, а саме: учасником долучено договір №567-23 на поставку офісних меблів за кошти місцевого бюджету від 25.08.2023р. лише з сторінками 1, 3, 5, 7, 9, 10, 11, 12. Отже з урахуванням вищевикладених невідповідностей в інформації та в документах ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРИУМФ, ПЛЮС", керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами) просимо Вас усунути вище перелічені невідповідності в інформації та в документах, про які Замовником зазначено вище.
Під час розгляду вашої тендерної пропозиції Замовником було встановлено, що Учасником – ФОП "БАЛЬОШЕНКО АНДРІЙ ГРИГОРОВИЧ" подано тендерну пропозицію до змісту якої долучено цінову пропозицію, яка оформлена Учасником не за формою, що зазначена Замовником в Додатку №1 до тендерної документації. Учасником надано довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів за предметом договору, в якій вказана лише одна контактна особа Замовника, що не відповідає вимогам Замовника, які зазначено в пункту 3.1 Додатку №2 до тендерної документації. А також учасником надана не завірена копія договору №386 від 19.11.2021р. Крім того, в листі-відгуку не зазначено про відсутність претензій з боку Замовника закупівлі по договору №386 від 19.11.2021р., до того ж надана копія листа-відгуку, а не його оригінал. Даним Учасником не надано до складу тендерної пропозиції копії свідоцтва або копії витягу з реєстру Учасників платників податку на додану вартість чи єдиного податку. Учасником - ФОП "БАЛЬОШЕНКО АНДРІЙ ГРИГОРОВИЧ" до складу тендерної пропозиції надано проект договору про закупівлю товару, в якому розділ V та розділ VI за своїм змістом не відповідає змісту цих розділів в Додатку №3 до тендерної документації. Крім того, специфікація до проекту договору не повністю заповнена Учасником. Отже з урахуванням вищевикладених невідповідностей в інформації та в документах ФОП "БАЛЬОШЕНКО АНДРІЙ ГРИГОРОВИЧ", керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами) просимо Вас усунути вище перелічені невідповідності в інформації та в документах, про які Замовником зазначено вище.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.