Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 130 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 650,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | Військова частина Т0930 |
ЄДРПОУ: | 26632233 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Дмитро Шелагін |
Телефон: | +380987233044 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 09321, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, - |
9 |
Відповідно до п. 3 Додатку 2 до Оголошення вимагалося надати Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) стосовно надання послуг щодо зберігання та транспортування, оптової та роздрібної торгівлі товарами та Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) стосовно надання послуг щодо зберігання та транспортування, оптової та роздрібної торгівлі товарам. Учасником не надано в складі пропозиції вказані документи Перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: − Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) стосовно надання послуг щодо зберігання та транспортування, оптової та роздрібної торгівлі товарами. − Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) стосовно надання послуг щодо зберігання та транспортування, оптової та роздрібної торгівлі товарами
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.