Період оскарження умов закупівлі - по 04-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-03-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 07-03-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 642 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 420,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 19 260,00 UAH |
| Замовник: | Київське квартирно-експлуатаційне управління |
| ЄДРПОУ: | 22991617 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Орап Ольга Григорівна |
| Телефон: | 380633051563 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна |
11 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Розком» в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 39130000-2 – Офісні меблі (Шафи та столи) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до пункту 3 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації Замовником вимагається у складі пропозиції учасник повинен підтвердити виконання аналогічних договорів шляхом надання копії договору та копії відповідних документів, що підтверджують факт повного виконання своїх зобов’язань щодо предмету закупівлі (акти наданих послуг, видаткові накладні або інші фінансові документи у разі наявності та/або інше), позитивний відгук контрагента до кожного договору вказаного в довідці, який має бути наданий не раніше ніж за 20 днів до розкриття тендерних пропозицій Учасником в складі тендерної пропозиції надано копію договору та копію видаткової накладної. Але сума видаткової накладної не відповідає сумі договору та сумі вказаній в листі-відгуку від Замовника аналогічного договору. 2) Відповідно до пункту 3 розділу 1 Додаток 1 тендерної документації Замовником вимагається надання довідки складеної у довільній формі про виконання аналогічних договорів не раніше 2023 року укладання, де зазначено предмет, сума, номер та дата укладання аналогічних договорів, строку постачання товару, повного найменування замовника згідно таких договорів, їх адреса, контактна особа та їх номерів телефонів; Учасником в складі тендерної пропозиції надана довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору, з зазначенням всіх даних цього договору, але інформація щодо строку постачання товару зазначено не відповідно до вказаних термінів в договорі. 3) Відповідно до пункту 5 розділу 2 Додаток 1 тендерної документації Замовником вимагається копія чинного дозволу або ліцензії (або іншого документу, який посвідчує її видачу) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України. Якщо строк (термін) дії ліцензій, дозволів тощо, наданих Учасником у складі тендерної пропозиції, спливає до моменту закінчення надання послуг, робіт, постачання товару Учасник у складі пропозиції має надати документальне підтвердження-зобов’язання (лист, довідка або інший підтверджуючий документ за підписом уповноваженої особи Учасника) щодо їх отримання до моменту укладання договору (продовження терміну дії на весь період надання послуг, що є предметом закупівлі). У разі, якщо отримання ліцензії (або іншого документу, який посвідчує її видачу) не передбачено законодавством, Учасник надає лист-пояснення з посиланням на нормативні акти або копію/ії роз’яснення/нь державних органів. Учасником в складі тендерної пропозиції надана довідка про те що даний вид діяльності не підлягає ліцензуванню, але Учасником не вказано посилання на нормативні акти або копію/ії роз’яснення/нь державних органів. Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах,що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Замовник розміщує у сторок, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій , повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Рішенням уповноваженої особи № (ВТ) 007/3 12.03.2024 надається учаснику ТОВ «Розком» в процедурі відкритих торгів на закупівлю за кодом ДК 021-2015 39130000-2 – Офісні меблі (Шафи та столи) 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель наступних документів, а саме: - надати документи що підтверджують повне виконання зобов’язань згідно аналогічного договору; - внести зміни в довідку аналогічних договорів. - внести зміни в довідку про ліцензування.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.