Період оскарження умов закупівлі - по 02-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 100 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 3 000,00 UAH |
Замовник: | Київське квартирно-експлуатаційне управління |
ЄДРПОУ: | 22991617 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Орап Ольга Григорівна |
Телефон: | 380633051563 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03186, Україна, Київська область,Київ, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 30 |
6 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ФОП Мірошник Світлана Євгенівна в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за кодом CPV ДК 021:2015-39110000-6 (Сидіння,стільці та супутні вироби і частини до них) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до пункту 2 розділу 3 тендерної документації Замовником вимагається у складі пропозиції учасник повинен надати копію договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом тобто містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта). Учасником в складі тендерної пропозиції не надано копію договору або заяви про надання банківської гарантії. 2) Відповідно до пункту 1 розділу 1 Додаток 1 тендерної документації Замовником вимагається надання довідки складеної у довільній формі про виконання аналогічних договорів не раніше 2023 року укладання, де зазначено предмет, сума, номер та дата укладання аналогічних договорів, строку постачання товару, повного найменування замовника згідно таких договорів, їх адреса, контактна особа та їх номерів телефонів; Учасником в складі тендерної пропозиції надана довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору, з зазначенням всіх даних цього договору окрім строку постачання товару, як зазначено в договорі. 3) Відповідно до пункту 5 розділу 2 Додаток 1 тендерної документації Замовником вимагається копія чинного дозволу або ліцензії (або іншого документу, який посвідчує її видачу) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України. Якщо строк (термін) дії ліцензій, дозволів тощо, наданих Учасником у складі тендерної пропозиції, спливає до моменту закінчення надання послуг, робіт, постачання товару Учасник у складі пропозиції має надати документальне підтвердження-зобов’язання (лист, довідка або інший підтверджуючий документ за підписом уповноваженої особи Учасника) щодо їх отримання до моменту укладання договору (продовження терміну дії на весь період надання послуг, що є предметом закупівлі). У разі, якщо отримання ліцензії (або іншого документу, який посвідчує її видачу) не передбачено законодавством, Учасник надає лист-пояснення з посиланням на нормативні акти або копію/ії роз’яснення/нь державних органів. Учасником в складі тендерної пропозиції надана довідка про те що даний вид діяльності не підлягає ліцензуванню, але Учасником не вказано посилання на нормативні акти або копію/ії роз’яснення/нь державних органів. Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах,що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Замовник розміщує у сторок, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій , повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Рішенням уповноваженої особи № (ВТ) 006/1 07.03.2024 надається учаснику фізичній особі-підприємцю ФОП Мірошник Світлана Іванівна в процедурі відкритих торгів на закупівлю за кодом CPV ДК 021:2015-39110000-6 (Сидіння,стільці та супутні вироби і частини до них) 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель наступних документів, а саме: - надати копію договору банківської гарантії; - внести зміни в довідку про ліцензування; - внести зміни в довідку аналогічних договорів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.