Період оскарження умов закупівлі - по 01-03-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 300 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 05384689 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.rada-poltava.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Олена Приходько |
| Телефон: | +380532563580 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 36000, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Соборності, 36 |
1 |
Відповідно до вимог Тендерної документації, Додаток №1, Розділ 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)», пункт 3, Учаснику потрібно було надати перелік документів для підтвердження відповідності вимогам Замовника, серед яких: 1. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб). Копія паспорту (для фізичних осіб). Відповідно до вимог Тендерної документації, Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», а саме: «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).». В складі поданих документів виявлені невідповідності, а саме: Відповідно до вимог Тендерної документації (Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»), документи Учасника: копія паспорту та ідентифікаційного коду надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), та не містять підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Для усунення вищезазначеної невідповідності Учаснику необхідно подати у строк, визначений Особливостями копію паспорту та ідентифікаційного коду у належній/завіреній формі.
Перелік виявлених невідповідностей 1.Копія договору подана Учасником не відповідає вимогам тендерної документації, а саме предмет закупівлі повинен бути Архівні стелажі. (ДОДАТОК 1 до тендерної документації п.1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” (п.1.1)) Учасник має надати: - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору або - копію договору за аналогічним предметом закупівлі « Архівні стелажі». 2.Довідка щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей містить не вірний ідентифікатор закупівлі та адресована не виконавчому комітету Полтавської міської ради, а НАБУ. (ДОДАТОК 1 до тендерної документації п. 2. Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей. (абзац 4)) Учасник має надати нову довідку щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей із зазначенням вірних даних. 3.Довідка про право підпису тендерної пропозиції та договору у тексті містить не вірний ідентифікатор закупівлі та невірно зазначений предмет закупівлі.( ДОДАТОК 1 до тендерної документації п.4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). (п.п.5) Учасник має надати довідку про право підпису тендерної пропозиції та договору відповідно до вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.