Закупівлю оголошено - 20-02-2024, 17:03. Дата останніх змін - 09-04-2024, 15:37

Стілець розкладний: поліпропіленовий пластик;(габаритні розміри не менше:45х47х76 см (ШхГхВ))

Закупівля: UA-2024-02-20-012919-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-02-20-006264-c
Період уточнень
Триває
Завершився
з 20-02-2024, 17:03
по 01-03-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 20-02-2024, 17:03
по 04-03-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 04-03-2024, 13:54
по 04-03-2024, 14:17

Період оскарження умов закупівлі - по 01-03-2024, 00:00

Звертаємо увагу потенційних учасників процедури закупівлі, що постачання товарів в межах даного договору звільняється від сплати ПВД відповідно до пункту 197.11 статті 197 Податкового кодексу України* Примітка: Дана процедура закупівлі реалізується в межах грантової угоди.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:182 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:910,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИЗИРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:43187500 Досьє YouControl
Сайт:https://vizirska-osvita.gov.ua/
Контактна особа:Альона Галат
Телефон:+380485596100
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
67541, Україна, Одеська область,Одеський район, село Першотравневе, вул. Миру, буд. 5
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Стілець розкладний: поліпропіл ...
182 000,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 04-03-2024, 13:54
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стілець розкладний: поліпропіленовий пластик;(габаритні розміри не менше:45х47х76 см (ШхГхВ))

140
штуки
67541 Україна Одеська область Одеський район, с.Першотравневе вул. Учительська, 3
по 20-05-2024
39110000-6
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


+-
Документи
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:23-02-2024, 12:33:18
Експортовано:27-02-2024, 21:59:29
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:20-02-2024, 17:03:07
Експортовано:23-02-2024, 12:33:18
Експортовано:27-02-2024, 21:59:29
Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Кєларєва Оксана Олександрівна   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , , Оксана Кєларєва
Остаточна пропозиція:
158 200,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
158 200,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
26-03-2024, 16:39
Період подачі оскарження:
по 01-04-2024, 01:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 18-03-24, 13:51:03
24

Відділ освіти, молоді та спорту Визирської сільської ради Одеського району Одеської області Протокол «18» березня 2024 року № 96 с. Першотравневе Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП Кєларєва Оксана Олександрівна #2486907108 (далі — Учасник), у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Стілець розкладний: поліпропіленовий пластик;(габаритні розміри не менше:45х47х76 см (ШхГхВ)) (ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них. 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-02-20-012919-a Щодо питання першого порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Виявлені невідповідності: 1) Учасником закупівлі надано інформацію (відомості) про учасника, що містять неповну інформацію про учасника в частині «місцезнаходження; поштова адреса; посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б); індивідуальний податковий номер; відомості про підписанта договору (посада, ПІБ, тел.); відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ, тел.)». 2) Учасником закупівлі надано Витяг з реєстру платників єдиного податку, що датований до оголошення процедури закупівлі. 3) Учасником закупівлі надано Виписку та Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що датований до оголошення процедури закупівлі. 4) Учасником закупівлі надано гарантійного листа згідно пп. 8 п. 2 розділу 5 тендерної документації не відповідно до вимог тендерної документації. 5) Учасником закупівлі не надано гарантійного листа згідно пп. 11 п. 2 розділу 5 тендерної документації. 6) Учасником закупівлі надано свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів відсканованого так, що частина документу відсутня. 7) Учасником закупівлі надано файл «7 Документи якості виробника» з помітками, та маркуванням з посиланням: кому надано, замовника, закупівлю.. 2) Учасником закупівлі надано гарантійні листи, довідки, інформації, що не міститять ідентифікатора закупівлі. 1) Пп. 10 п.1 розділом 3 тендерної документації передбачено, надання довідки в довільній формі, яка містить інформацію про Учасника закупівлі, з обов’язковим зазначенням: повне найменування; скорочене найменування; місцезнаходження; юридична адреса; поштова адреса; фактична адреса; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); індивідуальний податковий номер; банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок); статус платника податку; два контактні засоби зв’язку для виконання договору (контактні номери); E-mail; посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б); відомості про підписанта договору (посада, ПІБ, тел.); відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ, тел.). 2) Пп. 11 п.1 розділом 3 тендерної документації передбачено, надання витяг з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку (у разі якщо учасник є платником ПДВ чи єдиного податку), видана не раніше опублікування процедури закупівлі. У разі, якщо учасник перебуває на іншій системі оподаткування – надати інформаційний лист, завірений підписом уповноваженої особи та печаткою (за наявності) учасника. 3) Пп. 15 п.1 розділом 3 тендерної документації передбачено, надання копії Свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності) (у разі наявності) або Виписка/Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань із зазначенням відповідних відомостей, видана не раніше опублікування процедури закупівлі. 4) Пп. 8 п. 2 розділу 5 тендерної документації передбачено, надання учасником, який подав тендерну пропозицію, гарантує, що згодний з проєктом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 4 до цієї тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації. 5) Пп. 11 п. 2 розділу 5 тендерної документації передбачено, надання учасник гарантує замовнику постачання товару (замовленого цими торгами) якісно, у кількості та терміни, встановлені замовником, про що надає відповідне гарантійне підтвердження 6)Пп. 9 п.1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «.pdf.» тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії, без використання програм архіваторів (WinRAR, 7-ZIP, WinZip, тощо), без графіко-комп’ютерного редагування (накладання печатки, підпису).Учасник гарантує, що всі документи тендерної пропозиції подаються в сканованому кольоровому вигляді. У випадку, коли завантажений документ (копія) прочитати (розібрати) неможливо або відскановано так, що частина документу відсутня (обрізане зображення) – такий документ вважається неподаним. 7) П.2 та п. 8 Додатку № 2 до тендерної документації передбачено: - що якість товару повинна відповідати вимогам діючих нормативних документів (ГОСТ, ДСТУ, ТУ тощо) для застосування в закладах освіти. Учасник повинен надати документ, виданий уповноваженим органом з акредитацією НААУ згідно з ДСТУ ISO/ IEC 17025, який підтверджує відповідність круглої труби та фурнітури вимогам НРБУ-97; - що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати вимогам та стандартам відповідних діючих нормативних документів, що підтверджується наданням копій відповідних сертифікатів відповідності, та/або якості, та/або декларацій відповідності. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, вказавши у відомостях про учасника місцезнаходження; фактичну адресу; два контактні засоби зв’язку для виконання інформацію (відомості) про учасника, що містять неповну інформацію про учасника в частині «місцезнаходження; поштова адреса; посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б); індивідуальний податковий номер; відомості про підписанта договору (посада, ПІБ, тел.); відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ, тел.)». 2) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши Витяг з реєстру платників єдиного податку, що датований не раніше оголошення процедури закупівлі. 3) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши Виписку/Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що датований не раніше оголошення процедури закупівлі. 4) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши гарантійного листа згідно пп. 8 п. 2 розділу 5 тендерної документації відповідно до вимог тендерної документації. 5) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши гарантійного листа згідно пп. 11 п. 2 розділу 5 тендерної документації. 6) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів в сканованому кольоровому вигляді, щоб зображення було повним не обрізаним. 7) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши кольорові скан-копії виготовлені з оригіналів документів, що підтверджують якість товару згідно пункту 2 та пункту 8 Додатку 2 до тендерної документації без поміток та без маркування . Щодо питання другого порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа Альона ГАЛАТ

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 19-03-24, 13:51:03
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-02-20-012919-a-a1
Номер договору:
50/ВТ
Дата підписання договору:
09-04-2024, 15:33
Строк дії договору:
з 09-04-2024 по 31-12-2024
158 200,00 UAH
Ціна договору
158 200,00 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Єфремова Ірина Іванівна   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, , , Макарова Ксенія Василівна
Остаточна пропозиція:
125 860,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
125 860,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 18-03-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 07-03-24, 14:13:32
24

Відділ освіти, молоді та спорту Визирської сільської ради Одеського району Одеської області Протокол «07» березня 2024 року № 80 с. Першотравневе Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП Єфремова Ірина Іванівна, код за ЄДРПОУ 2437900462, (далі — Учасник), у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Стілець розкладний: поліпропіленовий пластик;(габаритні розміри не менше:45х47х76 см (ШхГхВ)), 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-02-20-012919-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1.Виявлені невідповідності: 1) Учасником закупівлі не надано гарантійного листа згідно пункту 1 розділу 1 тендерної документації. 2) Учасником закупівлі не надано гарантійного листа згідно підпункту 8 пункту 1 розділу 3 тендерної документації. 3) Учасником закупівлі не надано гарантійного листа згідно підпункту 9 пункту 1 розділу 3 тендерної документації. 4) Учасником закупівлі надано інформацію (відомості) про учасника містять неповну інформацію: місцезнаходження; фактична адреса; відомості про підписанта договору (посада, ПІБ, тел.); відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ, тел.). 5) Витяг з реєстру платників єдиного податку, що датований до оголошення процедури закупівлі. 6) Учасником закупівлі надано Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань , що датований до оголошення процедури закупівлі 7) Документи, що склав учасник без дати складання та без вихідного номера. 8) Учасником закупівлі не надано гарантійного листа згідно пункту 1 розділу 3 тендерної документації. 9) Учасником закупівлі не надано гарантійного листа згідно пункту 5 розділу 3 тендерної документації. 10) Учасником закупівлі не надано гарантійного листа згідно пункту 5 розділу 3 тендерної документації. 11) Учасником закупівлі не надано гарантійного листа згідно пункту 6 розділу 3 тендерної документації. 12) Учасником закупівлі не надано гарантійного листа згідно пункту 1 розділу 5 тендерної документації. 13) Учасником закупівлі не надано гарантійного листа згідно пункту 2 розділу 5 тендерної документації. 14) Учасником закупівлі не надано гарантійного листа згідно підпункту 19 пункту 2 розділу 5 тендерної документації. 15) Учасником закупівлі не надано гарантійного листа згідно пункту 3 розділу 6 тендерної документації. 16) Учасником закупівлі не надано гарантійного листа згідно пункту 4 розділу 6 тендерної документації. 17) Учасником закупівлі не надано гарантійного листа згідно пункту 5 розділу 6 тендерної документації. 18) Учасником закупівлі до інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: стосовно наявності транспортних засобів (власних чи залучених), не надано скани, виготовлені з оригіналів наступних документів:  свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів;  поліс обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (на кожний транспортний засіб). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) П. 1 розділу 1 тендерної документації передбачено учасник у складі пропозиції надає лист про те, що він гарантовано погоджується з умовами тендерної документації, розуміє її зміст та поняття, та про те, що уся інформація, подана ним у складі тендерної пропозиції є невід’ємною її частиною, чинною та достовірною. 2) Пп. 8 п. 1 розділу 3 тендерної документації передбачено гарантійний лист про згоду з умовами проєкту договору. 3) Пп. 9 п. 1 розділу 3 тендерної документації учасник гарантує, що всі документи тендерної пропозиції подаються в сканованому кольоровому вигляді. 4) Пп. 10 п. 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, надання довідки в довільній формі, яка містить інформацію про Учасника закупівлі, з обов’язковим зазначенням: повне найменування; скорочене найменування; місцезнаходження; юридична адреса; поштова адреса; фактична адреса; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); індивідуальний податковий номер; банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок); статус платника податку; два контактні засоби зв’язку для виконання договору (контактні номери); E-mail; посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б); відомості про підписанта договору (посада, ПІБ, тел.); відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ, тел.). 5) ПП. 11 п .1 розділу 3 тендерної документації передбачено витяг з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку (у разі якщо учасник є платником ПДВ чи єдиного податку), видана не раніше опублікування процедури закупівлі. У разі, якщо учасник перебуває на іншій системі оподаткування – надати інформаційний лист, завірений підписом уповноваженої особи та печаткою (за наявності) учасника. 6) ПП. 15 п.1 розділу 3 тендерної документації передбачено копія Свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності) (у разі наявності) або Виписка/Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань із зазначенням відповідних відомостей, видана не раніше опублікування процедури закупівлі. 7) П. 1 розділу 3 тендерної документації передбачено документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином на фірмовому бланку з реквізитами, містить дату складання, вихідний номер, ідентифікатор закупівлі, за підписом та печаткою учасника (окрім випадків, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки). 8) П. 1 розділу 3 тендерної документації передбачено за підроблення документів Учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України. Учасник повинен надати письмове підтвердження того, що учасник ознайомлений та згоден з вищезазначеною інформацією. 9) П. 5 розділу 3 тендерної документації передбачено, що учасник надає гарантійний лист, про те що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. 10) П. 5 розділу 3 тендерної документації передбачено гарантійний лист, про те, що Учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. 11) П. 6 розділу 3 тендерної документації передбачено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля, про що надається гарантійний лист. 12) П. 1 розділу 5 тендерної документації передбачено, що учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій 13) П. 2 розділу 5 тендерної документації передбачено, що учасник при розрахунку ціни пропозиції не має права включати в ціну будь–які витрати, понесені ним у процесі підготовки тендерної пропозиції, про що має надати відповідні гарантії Замовнику у складі своєї пропозиції. До ціни тендерної пропозиції не включаються витрати, пов’язані з укладенням договору. 14) П. 19 пункту 2 розділу 5 тендерної документації передбачено, що у разі невиконання або ж неналежного виконання умов договору про закупівлю щодо поставки товарів не належної якості або ж із порушенням строків визначених Замовником до учасника-переможця можуть бути застосовані оперативно-господарські санкції, що передбачені ст.ст.217, 235 та п.4 ч.1 ст.236 Господарського кодексу України про що у складі тендерної пропозиції надають лист-згоду про можливе застосування оперативно-господарських санкцій. 15) П. 3 розділу 6 тендерної документації передбачено, що для погодження з проєктом договору про закупівлю учасник надає підписаний зі своєї сторони екземпляр договору у складі тендерної пропозиції, із зазначенням всіх своїх даних 16) П. 4 розділу 6 тендерної документації передбачено, що учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах. 17) П. 5 розділу 6 тендерної документації передбачено, що учасник надає в складі пропозиції письмову гарантію щодо розуміння можливості відхилення тендерної пропозиції учасника з вищезазначених причин та визначення переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. 18) Додатком 1 до тендерної документації передбачено, що до інформації про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: стосовно наявності транспортних засобів (власних чи залучених), надаються скани, виготовлені з оригіналів наступних документів:  свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів;  поліс обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (на кожний транспортний засіб). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, надавши гарантійний лист згідно пункту 1 розділу 1 тендерної документації. 2) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, надавши гарантійний лист згідно підпункту 8 пункту 1 розділу 3 тендерної документації. 3) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, надавши гарантійний лист згідно підпункту 9 пункту 1 розділу 3 тендерної документації. 4) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, зазначивши у інформації (відомостях) про учасника: місцезнаходження; фактична адреса; відомості про підписанта договору (посада, ПІБ, тел.); відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ, тел.). 5) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, надавши Витяг з реєстру платників єдиного податку виданий не раніше опублікування процедури закупівлі. 6) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, надавши Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань видану не раніше опублікування процедури закупівлі. 7) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, надавши документи, що склав учасник з датою складання та з вихідним номером. 8) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, надавши гарантійний лист згідно пункту 1 розділу 3 тендерної документації. 9) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, надавши гарантійний лист згідно пункту 5 розділу 3 тендерної документації. 10) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, надавши гарантійний лист згідно пункту 5 розділу 3 тендерної документації. 11) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, надавши гарантійний лист згідно пункту 6 розділу 3 тендерної документації. 12) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, надавши гарантійний лист згідно пункту 1 розділу 5 тендерної документації. 13) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, надавши гарантійний лист згідно пункту 2 розділу 5 тендерної документації. 14) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, надавши гарантійний лист згідно підпункту 19 пункту 2 розділу 5 тендерної документації. 15) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, надавши гарантійний лист згідно пункту 3 розділу 6 тендерної документації. 16) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, надавши гарантійний лист згідно пункту 4 розділу 6 тендерної документації. 17) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, надавши гарантійний лист згідно пункту 5 розділу 6 тендерної документації. 18) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, до інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: стосовно наявності транспортних засобів (власних чи залучених), надати скани, виготовлені з оригіналів наступних документів:  свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів;  поліс обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (на кожний транспортний засіб). Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа Альона ГАЛАТ

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 08-03-24, 14:13:32

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП Єфремова Ірина Іванівна   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
125 860,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
125 860,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП Кєларєва Оксана Олександрівна   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
158 200,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
158 200,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:27-02-2024, 22:02:41
Видалено23-02-2024, 12:43:11
Видалено20-02-2024, 17:05:16
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:23-02-2024, 12:33:18
Експортовано:27-02-2024, 21:59:29
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:20-02-2024, 17:03:07
Експортовано:23-02-2024, 12:33:18
Експортовано:27-02-2024, 21:59:29
Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 20-02-2024, 17:03:06
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 20-02-2024, 17:03:06
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 20-02-2024, 17:03:06
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 20-02-2024, 17:03:06
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 20-02-2024, 17:03:06
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 20-02-2024, 17:03:06
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 20-02-2024, 17:03:06
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 20-02-2024, 17:03:06
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 20-02-2024, 17:03:06
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 20-02-2024, 17:03:06
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Архівована
Дата створення: 20-02-2024, 17:03:06
Дата архівування:
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 20-02-2024, 17:03:06
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 20-02-2024, 17:03:06
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ