Період оскарження умов закупівлі - по 01-03-2024, 00:00
Звертаємо увагу потенційних учасників процедури закупівлі, що постачання товарів в межах даного договору звільняється від сплати ПВД відповідно до пункту 197.11 статті 197 Податкового кодексу України* Примітка: Дана процедура закупівлі реалізується в межах грантової угоди.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 368 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 840,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИЗИРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 43187500 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://vizirska-osvita.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Альона Галат |
| Телефон: | +380485596100 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 67541, Україна, Одеська область,Одеський район, село Першотравневе, вул. Миру, буд. 5 |
4 |
Відділ освіти, молоді та спорту Визирської сільської ради Одеського району Одеської області Протокол «28» березня 2024 року № 119 с. Першотравневе Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "ЕНСО ГРУП" # 45369026 (далі — Учасник), у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Стіл розкладний: каркас: металл; столешница: МДФ; ( габаритні розміри не менше: висота: 77 см.; ширина: 60 см.; глубина: 42 см. Регульований стіл (габаритні розміри не менше: 70х130см) (ДК 021:2015 – 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи. 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-02-20-012614-a. Щодо питання першого порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Виявлені невідповідності: 1) Учасником закупівлі надано довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази де відсутня інформація стосовно наявності транспортних засобів (власних чи залучених). 2) Учасником закупівлі надано довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47, що не містить дату складання, вихідний номер, ідентифікатор закупівлі. 3) Учасником закупівлі надані електронні документи які не накладено удосконалений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен електронний документ. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) П.1 додатку 1 тендерної документації передбачено довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для забезпечення умов поставки товару, що є предметом закупівлі. До інформації про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: стосовно наявності транспортних засобів (власних чи залучених), надаються скани, виготовлені з оригіналів наступних документів: свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів; поліс обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (на кожний транспортний засіб). 2) П.1 розділу 3 тендерної документації передбачено документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином на фірмовому бланку з реквізитами, містить дату складання, вихідний номер, ідентифікатор закупівлі, за підписом та печаткою учасника (окрім випадків, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки); - додатком 1 до тендерної документації передбачено учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. 3) П.1 розділу 3 тендерної документації передбачено надання у разі подання у складі тендерної пропозиції електронного(их) документа(ів) учасник має накласти удосконалений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен електронний документ. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, надавши довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази з інформацією стосовно наявності транспортних засобів (власних чи залучених). 2) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, надавши довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47, що містить дату складання, вихідний номер, ідентифікатор закупівлі. 3) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, надавши електронні документи на які накладено удосконалений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен електронний документ. Щодо питання другого порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа Альона ГАЛАТ
Відділ освіти, молоді та спорту Визирської сільської ради Одеського району Одеської області Протокол «20» березня 2024 року № 102 с. Першотравневе Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП Кєларєва Оксана Олександрівна #2486907108 (далі — Учасник), у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Стіл розкладний: каркас: металл; столешница: МДФ; ( габаритні розміри не менше: висота: 77 см.; ширина: 60 см.; глубина: 42 см. Регульований стіл (габаритні розміри не менше: 70х130см) (ДК 021:2015 – 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи. 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-02-20-012614-a. Щодо питання першого порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Виявлені невідповідності: 1)Учасником закупівлі надано інформацію (відомості) про учасника, що містять неповну інформацію про учасника в частині «місцезнаходження; поштова адреса; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б); відомості про підписанта договору (посада, ПІБ, тел.); відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ, тел.). 2) Учасником закупівлі надано Витяг з реєстру платників єдиного податку, що датований до оголошення процедури закупівлі. 3) Учасником закупівлі надано Виписку та Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що датований до оголошення процедури закупівлі. 4) Учасником закупівлі надано гарантійного листа згідно пп. 8 п. 2 розділу 5 тендерної документації не відповідно до вимог тендерної документації. 5) Учасником закупівлі не надано гарантійного листа згідно пп. 11 п. 2 розділу 5 тендерної документації. 6) Учасником закупівлі надано свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів відсканованого так, що частина документу відсутня. 7) Учасником закупівлі надано файл «7 Документи якості виробника» з помітками, та маркуванням з посиланням: кому надано, замовника, закупівлю.. 8) Учасником закупівлі надано підписаний зі своєї сторони екземпляр договору із зазначенням всіх своїх даних не відповідно до вимог тендерної документації. 9) Учасником закупівлі надано інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме залучених транспортних засобів де невірно вказаний номер договору Траспортно – експедиційного обслуговування. 10) Учасником закупівлі надано довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з неправильними даними, а саме строк дії договору. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Пп. 10 п.1 розділом 3 тендерної документації передбачено, надання довідки в довільній формі, яка містить інформацію про Учасника закупівлі, з обов’язковим зазначенням: повне найменування; скорочене найменування; місцезнаходження; юридична адреса; поштова адреса; фактична адреса; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); індивідуальний податковий номер; банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок); статус платника податку; два контактні засоби зв’язку для виконання договору (контактні номери); E-mail; посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б); відомості про підписанта договору (посада, ПІБ, тел.); відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ, тел.). 2) Пп. 11 п.1 розділом 3 тендерної документації передбачено, надання витяг з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку (у разі якщо учасник є платником ПДВ чи єдиного податку), видана не раніше опублікування процедури закупівлі. У разі, якщо учасник перебуває на іншій системі оподаткування – надати інформаційний лист, завірений підписом уповноваженої особи та печаткою (за наявності) учасника. 3) Пп. 15 п.1 розділом 3 тендерної документації передбачено, надання копії Свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності) (у разі наявності) або Виписка/Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань із зазначенням відповідних відомостей, видана не раніше опублікування процедури закупівлі. 4) Пп. 8 п. 2 розділу 5 тендерної документації передбачено, надання учасником, який подав тендерну пропозицію, гарантує, що згодний з проєктом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 4 до цієї тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації. 5) Пп. 11 п. 2 розділу 5 тендерної документації передбачено, надання учасник гарантує замовнику постачання товару (замовленого цими торгами) якісно, у кількості та терміни, встановлені замовником, про що надає відповідне гарантійне підтвердження. 6)Пп. 9 п.1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «.pdf.» тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії, без використання програм архіваторів (WinRAR, 7-ZIP, WinZip, тощо), без графіко-комп’ютерного редагування (накладання печатки, підпису).Учасник гарантує, що всі документи тендерної пропозиції подаються в сканованому кольоровому вигляді. У випадку, коли завантажений документ (копія) прочитати (розібрати) неможливо або відскановано так, що частина документу відсутня (обрізане зображення) – такий документ вважається неподаним. 7) П.2 та п. 8 Додатку № 2 до тендерної документації передбачено: - що, якість товару повинна відповідати вимогам діючих нормативних документів (ГОСТ,ДСТУ,ТУ тощо) для застосування в закладах освіти. Учасник повинен надати документ, виданий уповноваженим органом з акредитацією НААУ згідно з ДСТУ ISO/ IEC 17025, який підтверджує відповідність круглої труби та фурнітури вимогам НРБУ-97.; - що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати вимогам та стандартам відповідних діючих нормативних документів, що підтверджується наданням копій відповідних сертифікатів відповідності, та/або якості, та/або декларацій відповідності. Учасник повинен надати документ, виданий уповноваженим випробувальним органом, який підтверджує відповідність поверхонь з МДФ для столів вимогам, передбаченим ДСТУ ГОСТ 22046:2004 в частині стійкості до плямоутворення та ударної міцності 8) П. 3 розділу 6 тендерної документації передбачено, що для погодження з проєктом договору про закупівлю учасник надає підписаний зі своєї сторони екземпляр договору у складі тендерної пропозиції, із зазначенням всіх своїх даних. 9) П. 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання довідки в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для забезпечення умов поставки товару, що є предметом закупівлі. 10) П.2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання довідки в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання *аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (із зазначенням повної назви та адрес, телефонів контрагента по аналогічному договору, строк дії договору, найменування та кількість товару). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність інформацію (відомості) про учасника, що містять неповну інформацію про учасника в частині «місцезнаходження; поштова адреса; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б); відомості про підписанта договору (посада, ПІБ, тел.); відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ, тел.). 2) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши витяг з реєстру платників єдиного податку, що датований до оголошення процедури закупівлі. 3) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши Виписку/Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що датований до оголошення процедури закупівлі. 4) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши гарантійного листа згідно пп. 8 п. 2 розділу 5 тендерної документації відповідно до вимог тендерної документації. 5) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши гарантійного листа згідно пп. 11 п. 2 розділу 5 тендерної документації. 6) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів в сканованому кольоровому вигляді, щоб зображення було повним не обрізаним. 7) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши кольорові скан-копії виготовлені з оригіналів документів, що підтверджують якість товару згідно пункту 2 та пункту 8 Додатку 2 до тендерної документації без поміток та без маркування. 8) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши підписаний зі своєї сторони екземпляр договору із зазначенням всіх своїх даних відповідно до вимог тендерної документації. 9) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме залучених транспортних засобів з вірно вказаним номером договору Траспортно – експедиційного обслуговування. 10) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з правильними даними, а саме строк дії договору. Щодо питання другого порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа Альона ГАЛАТ
Відділ освіти, молоді та спорту Визирської сільської ради Одеського району Одеської області Протокол «12» березня 2024 року № 87 с. Першотравневе Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ Бондаренко Борис Васильович, код за ЄДРПОУ 2288903735, (далі — Учасник), у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Стіл розкладний: каркас: металл; столешница: МДФ; ( габаритні розміри не менше: висота: 77 см.; ширина: 60 см.; глубина: 42 см. Регульований стіл (габаритні розміри не менше: 70х130см), 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-02-20-012614-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1.Виявлені невідповідності: 1) Учасником закупівлі не надано гарантійного листа згідно пункту 1 розділу 1 тендерної документації. 2) Учасником закупівлі не надано гарантійного листа згідно підпункту 8 пункту 1 розділу 3 тендерної документації. 3) Учасником закупівлі не надано гарантійного листа згідно підпункту 9 пункту 1 розділу 3 тендерної документації. 4) Копію паспорту не в сканованому кольоровому вигляді. 5) Документи, що склав учасник без ідентифікатора закупівлі, вихідного номера та печатки (за наявності). 6) Витяг з реєстру платників єдиного податку, що датований до оголошення процедури закупівлі. 7) Учасником закупівлі надано Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань , що датований до оголошення процедури закупівлі. 8) Учасником закупівлі не надано гарантійного листа згідно пункту 1 розділу 3 тендерної документації. 9) Учасником закупівлі не надано гарантійного листа згідно пункту 1 розділу 5 тендерної документації 10)Учасником закупівлі не надано гарантійного листа згідно пункту 2 розділу 5 тендерної документації 11) Учасником закупівлі не надано гарантійного листа згідно підпункту 11 пункту 2 розділу 5 тендерної документації. 12) Учасником закупівлі не надано гарантійного листа згідно підпункту 17 пункту 2 розділу 5 тендерної документації. 13) Учасником закупівлі не надано гарантійного листа згідно підпункту 18 пункту 2 розділу 5 тендерної документації. 14) Учасником закупівлі не надано гарантійного листа згідно підпункту 19 пункту 2 розділу 5 тендерної документації. 15) Проєкт договору без даних учасника. 16) Учасником закупівлі не надано гарантійного листа згідно пункту 4 розділу 6 тендерної документації. 17) Учасником закупівлі не надано гарантійного листа згідно пункту 5 розділу 6 тендерної документації. 18) Копія договору оренди без акту прийому - передачі вказаного майна. 19) Тендерна пропозиція яка містить неповну назву, а саме в частині найменування товару. 20) Учасником закупівлі не надано документ, виданий уповноваженим органом з акредитацією НААУ згідно з ДСТУ ISO/ IEC 17025, який підтверджує відповідність круглої труби та фурнітури вимогам НРБУ-97, згідно пункту 2 Додатку № 2 до тендерної документації. 21) Учасником закупівлі не надано документ, виданий уповноваженим випробувальним органом, який підтверджує відповідність поверхонь з МДФ для столів вимогам, передбаченим ДСТУ ГОСТ 22046:2004 в частині стійкості до плямоутворення та ударної міцності, згідно пункту 8 Додатку № 2 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) П. 1 розділу 1 тендерної документації передбачено учасник у складі пропозиції надає лист про те, що він гарантовано погоджується з умовами тендерної документації, розуміє її зміст та поняття, та про те, що уся інформація, подана ним у складі тендерної пропозиції є невід’ємною її частиною, чинною та достовірною. 2) Пп. 8 п. 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати гарантійний лист про згоду з умовами проєкту договору. 3) Пп. 9 п. 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що учасник гарантує, що всі документи тендерної пропозиції подаються в сканованому кольоровому вигляді. 4) Пп. 9 п. 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «.pdf.» тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії, без використання програм архіваторів (WinRAR, 7-ZIP, WinZip, тощо), без графіко-комп’ютерного редагування (накладання печатки, підпису).Учасник гарантує, що всі документи тендерної пропозиції подаються в сканованому кольоровому вигляді. У випадку, коли завантажений документ (копія) прочитати (розібрати) неможливо або відскановано так, що частина документу відсутня (обрізане зображення) – такий документ вважається неподаним. 5) П. 1 розділу 3 тендерної документації передбачено документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином на фірмовому бланку з реквізитами, містить дату складання, вихідний номер, ідентифікатор закупівлі, за підписом та печаткою учасника (окрім випадків, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки). 6) Пп. 11 п .1 розділу 3 тендерної документації передбачено витяг з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку (у разі якщо учасник є платником ПДВ чи єдиного податку), видана не раніше опублікування процедури закупівлі. У разі, якщо учасник перебуває на іншій системі оподаткування – надати інформаційний лист, завірений підписом уповноваженої особи та печаткою (за наявності) учасника. 7) Пп.15 п .1 розділу 3 тендерної документації передбачено копію Свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності) (у разі наявності) або Виписка/Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань із зазначенням відповідних відомостей, видана не раніше опублікування процедури закупівлі. 8) П. 1 розділу 3 тендерної документації передбачено за підроблення документів Учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України. Учасник повинен надати письмове підтвердження того, що учасник ознайомлений та згоден з вищезазначеною інформацією. 9) П. 1 розділу 5 тендерної документації передбачено, що учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій. 10) П. 2 розділу 5 тендерної документації передбачено, що Учасник при розрахунку ціни пропозиції не має права включати в ціну будь–які витрати, понесені ним у процесі підготовки тендерної пропозиції, про що має надати відповідні гарантії Замовнику у складі своєї пропозиції. До ціни тендерної пропозиції не включаються витрати, пов’язані з укладенням договору 11) Пп. 11 п. 2 розділу 5 тендерної документації передбачено, що учасник гарантує замовнику постачання товару (замовленого цими торгами) якісно, у кількості та терміни, встановлені замовником, про що надає відповідне гарантійне підтвердження. 12) Пп. 17 пункту 2 розділу 5 тендерної документації передбачено, що учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування, занос в приміщення, та інших витрат (надати гарантійний лист у довільній формі). 13) Пп.18 п. 2 розділу 5 тендерної документації передбачено, що учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) на товар, який пропонується постачати за Договором, та інших документів, пов’язаних із поданням тендерної пропозиції та самостійно несе всі витрати на їх отримання (на підтвердження учасник повинен надати гарантійний лист). 14) Пп. 19 п. 2 розділу 5 тендерної документації передбачено, що у разі невиконання або ж неналежного виконання умов договору про закупівлю щодо поставки товарів не належної якості або ж із порушенням строків визначених Замовником до учасника-переможця можуть бути застосовані оперативно-господарські санкції, що передбачені ст.ст.217, 235 та п.4 ч.1 ст.236 Господарського кодексу України про що у складі тендерної пропозиції надають лист-згоду про можливе застосування оперативно-господарських санкцій. 15) П.3 розділу 6 передбачено, що для погодження з проєктом договору про закупівлю учасник надає підписаний зі своєї сторони екземпляр договору у складі тендерної пропозиції, із зазначенням всіх своїх даних. 16) П. 4 розділу 6 тендерної документації передбачено, що учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах. 17) П. 5 розділу 6 тендерної документації передбачено, що учасник надає в складі пропозиції письмову гарантію щодо розуміння можливості відхилення тендерної пропозиції учасника з вищезазначених причин та визначення переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. 18) Додатком 1 до тендерної документації передбачено, що в складі документів своєї пропозиції Учасник (що не є виробником Товару) надає інформаційну довідку щодо наявності складських приміщень (з вказанням адреси розташування, загальної площі), що використовуються для зберігання товару (до довідки надати документ, що підтверджує правові підстави використання складських приміщень). 19) Додатком №3 до тендерної документації передбачено, що Форма «Тендерна пропозиціяв» подається у вигляді наведеному нижче. Учасник не повинен відступати від даної форми. 20) П. 2 додатком № 2 до тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати документ, виданий уповноваженим органом з акредитацією НААУ згідно з ДСТУ ISO/ IEC 17025, який підтверджує відповідність круглої труби та фурнітури вимогам НРБУ-97. 21) П. 8 додатком № 2 до тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати документ, виданий уповноваженим випробувальним органом, який підтверджує відповідність поверхонь з МДФ для столів вимогам, передбаченим ДСТУ ГОСТ 22046:2004 в частині стійкості до плямоутворення та ударної міцності. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, надавши гарантійного листа згідно пункту 1 розділу 1 тендерної документації. 2) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, надавши гарантійного листа згідно підпункту 8 пункту 1 розділу 3 тендерної документації. 3) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, надавши гарантійного листа згідно підпункту 9 пункту 1 розділу 3 тендерної документації. 4) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, надавши копію паспорту в сканованому кольоровому вигляді. 5) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, надавши документи, що склав учасник з ідентифікатором закупівлі, вихідного номера та печатки (за наявності). 6) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, надавши витяг з реєстру платників єдиного податку, видану не раніше опублікування процедури закупівлі. 7) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, надавши виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, видану не раніше опублікування процедури закупівлі. 8) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, надавши гарантійного листа згідно пункту 1 розділу 3 тендерної документації. 9) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, надавши гарантійного листа згідно пункту 1 розділу 5 тендерної документації 10) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, надавши гарантійного листа згідно пункту 2 розділу 5 тендерної документації 11) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, надавши гарантійного листа згідно підпункту 11 пункту 2 розділу 5 тендерної документації. 12) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, надавши гарантійного листа згідно підпункту 17 пункту 2 розділу 5 тендерної документації. 13) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, надавши гарантійного листа згідно підпункту 18 пункту 2 розділу 5 тендерної документації. 14) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, надавши гарантійного листа згідно підпункту 19 пункту 2 розділу 5 тендерної документації. 15) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, надавши проєкт договору з даними учасника. 16) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, надавши гарантійного листа згідно пункту 4 розділу 6 тендерної документації. 17) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, надавши гарантійного листа згідно пункту 5 розділу 6 тендерної документації. 18) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, надавши копію договору оренди з актом прийому - передачі вказаного майна. 19) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, надавши тендерну пропозицію яка містить повну назву, а саме в частині найменування товару. 20) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, надавши документ, виданий уповноваженим органом з акредитацією НААУ згідно з ДСТУ ISO/ IEC 17025, який підтверджує відповідність круглої труби та фурнітури вимогам НРБУ-97, згідно пункту 2 Додатку № 2 до тендерної документації. 21) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, надавши документ, виданий уповноваженим випробувальним органом, який підтверджує відповідність поверхонь з МДФ для столів вимогам, передбаченим ДСТУ ГОСТ 22046:2004 в частині стійкості до плямоутворення та ударної міцності, згідно пункту 8 Додатку № 2 до тендерної документації. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа Альона ГАЛАТ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.