Період оскарження умов закупівлі - по 24-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 30 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 300,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КП Житомирське трамвайно-тролейбусне управління |
ЄДРПОУ: | 03328310 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Затолюк Віктор Борисович |
Телефон: | +380689558312 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 10025, Україна, Житомирська область,Житомир, вул.Вітрука,11 |
0 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів UA-2024-02-19-010048-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме в Додатку 3 до тендерної документації вимагалось надання наступних документів: копію документу, в якому зазначено виробника товару та документу, який підтверджує технічні характеристики та якість запропонованого товару (сертифікат відповідності / сертифікат якості/ декларація відповідності або інший документ); погоджений підписом уповноваженої особи Учасника та погоджений печаткою (в разі коли Учасник працює з печаткою) проект договору поставки товару; В зв'язку з чим Учаснику надається 24 години на виправлення невідповідностей та надання вищзезазначених документів а саме: копію документу, в якому зазначено виробника товару та документу, який підтверджує технічні характеристики та якість запропонованого товару (сертифікат відповідності / сертифікат якості/ декларація відповідності або інший документ); погоджений підписом уповноваженої особи Учасника та погоджений печаткою (в разі коли Учасник працює з печаткою) проект договору поставки товару;
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.