Період оскарження умов закупівлі - по 18-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-02-2024, 00:00
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 220 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 100,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса) |
| ЄДРПОУ: | 43315529 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Охременко Анастасія Василівна |
| Телефон: | +380563712767 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49027, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 21А |
1 |
ПРОТОКОЛ № 17/02 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ м. Дніпро 23 лютого 2024 р. Керуючись вимогами статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене Наказом Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) від 06.10.2021 № 769/03-08 та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Розгляд та оцінка тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ФОРСТОР ІНДАСТРІ», поданої для участі у процедурі закупівлі товару згідно код ДК 021:2015 - 39130000-2 «Офісні меблі» (Стелаж архівний), оголошення про проведення якої розміщене в системі електронних закупівель за № UA-2024-02-13-008965-a. ПО ПИТАННЮ ПОРЯДКУ ДЕННОГО: 13.02.2024 в системі електронних закупівель за № UA-2024-02-13-008965-a було оголошено процедуру закупівлі товару згідно код ДК 021:2015 - 39130000-2 «Офісні меблі» (Стелаж архівний). 21.02.2024 в електронній системі закупівель відбувся аукціон, для участі у якому було подано дві остаточні тендерні пропозиції, а саме від: За результатами аукціону електронною системою закупівель автоматично було обрано переможця, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, а саме: пропозицію Учасника ТОВ «ФОРСТОР ІНДАСТРІ» з ціною 144 432,00 грн. Пунктом 41 Особливостей встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Уповноважена особа уважно розглянувши тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ФОРСТОР ІНДАСТРІ», виявила наступне. Абзацом 5 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати проєкт договору, підготовленого у відповідності з Додатком 4, який повинен бути заповнений зі сторони учасника, включаючи додатки до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку (у разі наявності) учасника. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ФОРСТОР ІНДАСТРІ» надано заповнений та підписаний проєкт договору, але за розглядом якого встановлено, що Учасником при заповненні Додатку № 1 «Специфікація» до проєкту Договору було допущено помилки в частині заповнення колонок таблиці, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції заповнений та підписаний Учасником проєкт договору, підготовлений відповідно до вимог тендерної документації та з урахуванням остаточної вартості тендерної пропозиції, визначеної за результатом аукціону. Абзацом 6 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на осіб, дані яких подаються у складі тендерній пропозиції та на кінцевого бенефіціарного власника Учасника – згідно з Додатком 6 до цієї тендерної документації. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ФОРСТОР ІНДАСТРІ» не надано лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на кінцевого бенефіціарного власника Учасника Юнака Ігоря Тарасовича, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на кінцевого бенефіціарного власника Учасника Юнака Ігоря Тарасовича, - згідно з Додатком 6 до тендерної документації. Підпунктом 1.1 пункту 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Таблиці 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку про виконання аналогічного (-их) договору (-ів), в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, номер та дата договору, код ЄДРПОУ та адреса контрагента, предмет договору (аналогічний даній закупівлі), сума договору, контактний телефон уповноваженої особи. У складі тендерної пропозиції надається копія договору (-ів) (з усіма додатками). З метою підтвердження виконання аналогічного договору, наданого у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен надати акт приймання-передавання товару (видаткову накладну) та/або оригінал (-и) листа (-ів)-відгука (-ів) від контрагента (-ів), підписаний керівником контрагента, який підтверджує повне виконання аналогічного договору та належне виконання Учасником обов’язків за аналогічним договором. В листі-відгуці має бути зазначено дату та номер договору, предмет договору, суму договору (з урахуванням змін), фактичний строк поставки товару. Лист-відгук повинен мати вихідний номер та дату складання. У складі тендерної документації Учасника ТОВ «ФОРСТОР ІНДАСТРІ» надано довідку про виконання аналогічних договорів, але за розглядом якої встановлено відсутність у змісті довідки інформації щодо коду ЄДРПОУ контрагентів, адрес контрагентів, та суми укладених договорів, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції довідку, підготовлену у відповідності до вимог тендерної документації. Пунктом 1 Таблиці 2 «ПЕРЕЛІК ДОДАТКОВИХ ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЄ НАДАТИ УЧАСНИК У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, складену у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) яка містить відомості про підприємство: * повне та скорочене найменування Учасника, код ЄДРПОУ/ІПН; *реквізити (місце реєстрації, фактичне місцезнаходження, телефон, електронна пошта); *керівництво та уповноважена особа на підпис договору (посада, прізвище, ім’я, по батькові); *інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором (у разі визначення переможцем та укладання договору). *статус платника податку; У складі тендерної документації Учасника ТОВ «ФОРСТОР ІНДАСТРІ» надано довідку із зазначенням відомостей про підприємство, але за розглядом якої встановлено відсутність у її змісті інформації щодо скороченої назви Учасника та уповноваженої особи на підпис договору, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції довідку, підготовлену у відповідності до вимог тендерної документації. Пунктом 4 Додатку 3 до тендерної документації встановлено, що строк поставки товару: з моменту укладання договору по 05 квітня 2024 року. (У складі тендерної пропозиції надати відповідний гарантійний лист). У складі тендерної документації Учасника ТОВ «ФОРСТОР ІНДАСТРІ» відсутній гарантійний лист щодо підтвердження строку поставки товару, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції відповідний гарантійний лист, підготовлений у відповідності до вимог тендерної документації. Абзацом 1 пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації встановлено, що транспортні витрати по доставці, завантаження, розвантаження товару, збір та встановлення архівних стелажів здійснюється за рахунок та силами Учасника (Постачальника). У складі тендерної пропозиції надати відповідний лист-гарантію. У складі тендерної документації Учасника ТОВ «ФОРСТОР ІНДАСТРІ» відсутній гарантійний лист щодо підтвердження здійснення за рахунок Учасника транспортних витрат по доставці, завантаженню, розвантаженню товару, збору та встановленню архівних стелажів, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції відповідний гарантійний лист, підготовлений у відповідності до вимог тендерної документації. Пунктом 5 Додатку 3 до тендерної документації встановлено, що товар повинен бути новим та таким, що не був у використанні (Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист-гарантію про те, що весь запропонований Учасником товар є новим та раніше не використовувався). У складі тендерної документації Учасника ТОВ «ФОРСТОР ІНДАСТРІ» відсутній гарантійний лист щодо того, що весь запропонований Учасником товар є новим та раніше не використовувався, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції відповідний гарантійний лист, підготовлений у відповідності до вимог тендерної документації. Пунктом 9 Додатку 3 до тендерної документації встановлено, що з метою підтвердження якості запропонованого Учасником Товару, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - Сертифікат якості, виданий виробником матеріалу із зазначенням технічних характеристик матеріалу, який буде використовуватись при вигововленні запропоного Учасником стелажу, чинний на момент розкриття тендерних пропозицій та/або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виданий Держпродспоживслужбою, чинний на момент розкриття тендерних пропозицій на, у тому числі, металевий лист. У складі тендерної документації Учасника ТОВ «ФОРСТОР ІНДАСТРІ» надано сертифікат якості на металевий лист, але за розглядом якого встановлено, що наданий сертифікат викладений іноземною мовою, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції сертифікату якості на металевий лист, викладений українською мовою. Пунктом 43 Особливостей, передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Оскільки, допущені Учасником ТОВ «ФОРСТОР ІНДАСТРІ» помилки не призводять до зміни предмета закупівлі, уповноважена особа, вирішила надати можливість Учаснику протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції, шляхом завантаження в електронну систему закупівель зазначених виправлень. ВИРІШИЛА: 1. Керуючись пунктом 43 Особливостей, надати можливість Учаснику ТОВ «ФОРСТОР ІНДАСТРІ», протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару згідно код ДК 021:2015 - 39130000-2 «Офісні меблі» (Стелаж архівний), оголошення про проведення якої розміщене в системі електронних закупівель за № UA-2024-02-13-008965-a. 2. Оприлюднити протокольне рішення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик (dzo.com.ua). Уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) – головний спеціаліст центрального відділу договірної роботи та ресурсного забезпечення Управління договірної роботи та ресурсного забезпечення Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) Анастасія ОХРЕМЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.