Період оскарження умов закупівлі - по 05-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-02-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 100 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 500,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Ходорківський психоневрологічний інтернат |
| ЄДРПОУ: | 03188493 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Плужнік Юрій Андрійович |
| Телефон: | +380979411145 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 13520, Україна, Житомирська область,Ходорків, вул.Слобода ,102 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Торгово-Виробнича Група «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» (код ЄДРПОУ 43977041) (надалі - Учасник) встановлено невідповідність у інформації/документах тендерної пропозиції Учасника, а саме: Відповідно до п. п. 1.9. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерної документації - усі довідки, які складені у довільній формі повинні бути оформлені на офіційному бланку учасника (за наявності) адресовані замовнику, мати реєстраційний номер та видані не раніше дати оприлюднення процедури закупівлі. Разом з цим відповідно до п. п. 1.4. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерної документації п.п.1.4.7. Заповнений та підписаний учасником проект Договору представлений в Додатку 3 даної тендерної документації, п.п.1.4.9. Учасник має надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про гарантії застосування заходів довкілля при виконанні зобов’язань за договором та п.п.1.4.10. Інформаційну довідку про країну походження запропонованого товару. У складі тендерної пропозиції Учасника всі надані довідки та гарантійні листи не адресовані замовнику, а саме Комунальній установі « Ходорківський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради, а також в проекті договору не заповнена специфікація і Учасник надав довідку щодо застосування заходів із захисту довкілля, в якій не вказано про гарантії застосування заходів довкілля при виконанні зобов’язань за договором, а також відсутня Інформаційна довідка про країну походження запропонованого товару. З метою усунення вище зазначених невідповідностей, керуючись пунктом 43 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Учасник протягом 24 годин з моменту оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей, повинен завантажити в електронну систему закупівель оновлені довідки та гарантійні листи адресовані Замовнику, а саме Комунальній установі «Ходорківський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради, мати реєстраційний номер та видані не раніше дати оприлюднення закупівлі, заповнену специфікацію в проекті договору, оновлену довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про гарантії застосування заходів із захисту довкілля при виконанні зобов’язань за договором та Інформаційну довідку про країну походження запропонованого товару.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.