Період оскарження умов закупівлі - по 31-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 31-01-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 03-02-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 850 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 250,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти, молоді та спорту Монастирищенської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 43983521 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Завертана Ніна Борисівна |
| Телефон: | +380464721432 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 19100, Україна, Черкаська область,Монастирище, вул.Соборна,121 |
11 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОМПАНІЯ "ЗАЛІЗО" в процедурі відкритих торгів з особливостями по предмету закупівлі Придбання меблів для оснащення укриття ліцею «Ерудит» Монастирищенської міської ради (ДК 021:2015 Код CPV 39150000-8 - Меблі та приспособи різні) № оголошення UA-2024-01-26-011184-a виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Вимогами пункту 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 4 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» до тендерної документації було встановлено, що учасник надає довідку, складену у довільній формі, яка підтверджує наявність в штаті Учасника працівників відповідної кваліфікації, необхідних для виконання замовлення, із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, освіту, спеціальність кожного з таких працівників. В складі пропозиції ТОВ КОМПАНІЯ "ЗАЛІЗО" в наданій довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для здійснення поставки предмета закупівлі невказана освіта та спеціальність кожного з таких працівників. Таким чином, виходячи із вищезазначеного, просимо завантажити в електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей наступні документи: - довідку, складену у довільній формі, яка підтверджує наявність в штаті Учасника працівників відповідної кваліфікації, необхідних для виконання замовлення, із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, освіту, спеціальність кожного з таких працівників. В іншому разі, тендерна пропозиція буде відхилена відповідно до ч.44 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.