Період оскарження умов закупівлі - по 19-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 515 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 5 150,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальна установа "Радомишльський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради |
ЄДРПОУ: | 03188429 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олександр Жлуктенко |
Телефон: | +380413221082 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 12201, Україна, Житомирська область,м. Радомишль, вул. Гоголя, буд. 1 |
12 |
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Замовник виявив у Закупівлі порушення законодавства з питань публічних закупівель. Опис порушення: - у п.4.4. тендерної документації прописано «строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) до 01.03.2024 року»; - у Додатку 4 Проєкт договору п.4.1. розділу 4 прописано «Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару до 01.03.2024 року.»
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
07-05-2024, 14:25
Період оскарження:
з 07-05-2024, 14:39 по 18-05-2024, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.