Період оскарження умов закупівлі - по 27-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-01-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 224 963,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 124,81 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №1" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
| ЄДРПОУ: | 01981738 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Хмельницька Наталя Сергіївна |
| Телефон: | 380445633879 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 02091, Україна, Київська область,Київ, вул. Харківське шоссе 121 |
8 |
За результатами розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції фізичної особи – підприємця Карпінського Геннадія Івановича, Україна, 10031, Житомирська область, м. Житомир, вул. Народицька, будинок 17, кв. 51, ІПН 2215400215, були виявлені наступні невідповідності. А) Згідно загальних вимог до товару за порядковими номерами 14-17 у таблиці додатка 3 до тендерної документації учасник надає дійсний сертифікат відповідності вимогам ДСТУ ГОСТ та дійсний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи Учасником заявлено, що виробником товару під назвою: «Крісло поворотне (тип 1)», «Крісло поворотне (тип 2)», «Стілець офісний (тип 1)» та «Стілець офісний (тип 2)» є АТ «Новий Стиль». Згідно наданих учасником технічних описів товару, цінової пропозиції вих.№ 17 від 25.01.2024 р. та інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі-технічні вимоги вих.№ 18 від 25.01.2024 р., назва товару за порядковими номерами 14-17 відповідає назві товару за порядковими номерами 14-17 у таблиці додатка 3 до тендерної документації. На підтвердження відповідності товару загальним вимогам, викладеним замовником у додатку 3 до тендерної документації, учасник надав у складі документів тендерної пропозиції сертифікат відповідності №000078 серія ХА на продукцію «Меблі для сидіння та лежання: крісла, стільці, дивани, пуфи, банкетки, софи (перелік згідно з 13-ти додатками)» виданий виробнику продукції Акціонерному товариству «НОВИЙ СТИЛЬ», а також висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 30.05.2018 р. № 602-123-20-1/23377, видані виробнику продукції Акціонерному товариству «НОВИЙ СТИЛЬ», у додатках до яких серед зазначеного переліку товару відсутні такі назви товару, як: «Крісло поворотне (тип 1)», «Крісло поворотне (тип 2)», «Стілець офісний (тип 1)» та «Стілець офісний (тип 2)». В) Учасником надано у складі документів тендерної пропозиції технічні паспорти на товар під назвою: «Крісло поворотне (тип 1)», «Крісло поворотне (тип 2)», «Стілець офісний (тип 1)» та «Стілець офісний (тип 2)», виробником якого виступає АТ «Новий Стиль», підписані електроним підписом уповноваженої особи учасника. Водночас, згідно вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації файли з документами тендерної пропозиції завантажуються до електронної системи закупівель у вигляді кольорових скан-копій (формат pdf (Portable Document Format) виготовлених з оригіналів документів або з копій документів, якщо надання копій документів вимагається згідно цієї тендерної документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, якщо надання таких документів вимагається згідно цієї тендерної документації. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином за підписом та печаткою (у разі її використання) учасника. Копії документів мають бути підписані уповноваженою особою учасника та завірені печаткою (у разі її використання) учасника. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП. Оскільки, виробником товару під назвою: «Крісло поворотне (тип 1)», «Крісло поворотне (тип 2)», «Стілець офісний (тип 1)» та «Стілець офісний (тип 2)», виступає саме АТ «Новий Стиль», а не учасник, тому, в учасника, за відсутності відповідних повноважень від виробника, відсутні правові підстави для підписання технічних паспортів на зазначений товар. Водночас, згідно пункту 2 загальних вимог додатка 3 до тендерної документації учасник надає у складі документів тендерної пропозиції оригінали або копії відповідної технічної документації виробника. С) Згідно загальних вимог до товару за порядковими номерами 1-13, 18 у таблиці додатка 3 до тендерної документації учасник надає у складі документів тендерної документації дійсні сертифікати на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та на систему екологічного управління відповідно до вимог ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). Учасник надав у складі документів тендерної пропозиції: - авторизаційний лист від ТОВ «ЛУЧ-К» вих.№ 4 від 04.01.2022 р., за підписом директора Геннадія Карпінського, про те, що ФОП Карпінський Геннадій Іванович (ІПН 2215400215) є офіційним партнером ТОВ «ЛУЧ-К» та має повноваження на представництво інтересів, пов’язаних із поставкою товару у кількості, якості та строки, передбачені Замовником, та відповідно надає згоду на використання документів ТОВ «ЛУЧ-К» ФОП Карпінському Геннадію Івановичу; - сертифікат на систему екологічного управління відповідно до вимог ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), видану ТОВ «ЛУЧ-К». У складі документів тендерної документації відсутні видані на ім’я учасника сертифікати: на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), на систему екологічного управління відповідно до вимог ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). Водночас, діючим законодавством України не передбачено передання права на використання документів ISO від однієї юридичної особи іншій на підставі листа. Також, згідно наданих учасником технічних описів товару та інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі-технічні вимоги вих.№ 18 від 25.01.2024 р. виробником товару за порядковими номерами 1-13, 18 виступає учасник – фізична особа – підприємець Карпінський Геннадій Іванович, а не ТОВ «ЛУЧ-К». D) Учасник надав у складі документів тендерної пропозиції висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 12.10.2018 р. № 602-123-20-3/42680 строк дії якого сплив на дату розкриття тендерних пропозицій. Водночас, згідно вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації усі документи, які вимагаються тендерною документацією повинні бути дійсними на дату розкриття тендерних пропозицій. Е) В порушення загальних вимог у таблиці додатка 3 до тендерної документації учасник не надав у складі документів тендерної пропозиції лист із зазначенням гарантійного терміну (строку) експлуатації товару за порядковими номерами 1 - 21. Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (п. 44 Особливостей). Отже, з урахуванням вимог Особливостей, замовник надає можливість учаснику виправити невідповідності в інформації та/або документах
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.