Період оскарження умов закупівлі - по 21-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-01-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 652 800,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 3 264,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ СОЛОТВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 43912618 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ольга Шміляк |
Телефон: | +380971968655 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 90575, Україна, Закарпатська область,Тячівський р-н, селище міського типу Солотвино, вул.Шахтарська, будинок 11 |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Виконати вимогу та оновити зміст інформації у відповідності до вимог тендерної документації та додатків до неї: З урахуванням виконання вимоги підпункту 1 пункту 4.1. Розділу 4 Додатку 2 до тендерної документації для Підтвердження повноважень посадової особи / представника учасника щодо підпису документів пропозиції та підтвердження правомочності особи/осіб на укладення договору Для фізичних осіб-підприємців надати Сканована з оригіналу копію паспорту (всі заповнені сторінки) фізичної особи-підприємця або іншого документа, що посвідчує особу відповідно до Закону України «Про єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами). Виконати вимогу та оновити зміст інформації у відповідності до вимог тендерної документації та додатків до неї: З урахуванням виконання вимоги абзацу 4 пункту 4.2. Розділу 4 Додатку 2 до тендерної документації для Підтвердження Відомостей щодо сплати податків та зборів ( у разі наявності) Для платників єдиного податку: надати скановану з оригіналу копію витягу з реєстру платників єдиного податку або надати лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначити законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надати копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. Виконати вимогу та доповнити зміст інформації у відповідності до вимог тендерної документації та додатків до неї: Підтвердити інформацію, що погоджена в проекті Договору, у формі окремого документу в частині підтвердження, що «В ціну мають бути включена доставка товару за адресою Замовника», як інформація та/або документи, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, та вважається помилкою, виправленням, яке не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Виконати вимогу та оновити зміст інформації у відповідності до вимог тендерної документації та додатків до неї: З урахуванням виконання вимоги щодо Гарантійних зобов’язань, у випадку, Якщо учасник не є виробником, то підтверджену наявність КВЕДів на даний вид діяльності (Електронний документ - «3.13 Витяг з ЄДР Прем'єра 08.2023 (наявність КВЕД).pdf» без КЕП/УЕП), що наданий у складі пропозиції у підтвердження листів гарантійних зобов’язань безпосередньо від виробника подати у вигляді ряду інших вимог: - 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо, або з урахуванням Винятку: - 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП. Інформаію та документи подати у визначені системою строки та з урахуванням п.п. 2 п. 2 Розділу 5 Тендерної документації, якщо у разі учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.