Період оскарження умов закупівлі - по 10-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-01-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 3 000 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 30 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 90 000,00 UAH |
| Замовник: | ОДЕСЬКЕ КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ |
| ЄДРПОУ: | 08038284 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Цоток Андрій |
| Телефон: | 380682861283 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 65058, Україна, Одеська область,Одеса, вул.Армійська, будинок 18 |
6 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Замовником в п.3 загальних вимог додатку 4 тендерній документації зазначалося що предмету постачання повинен бути призначений номенклатурний номер НАТО. В пропозиції учасника ТОВ «ТЕКСТРЕЙД ЛЛС» було вказано, що предмету постачання присвоєний номенклатурний номер НАТО 70024. Зазначений номер не є номенклатурним номером НАТО, оскільки номенклатурний номер НАТО (NSN)- складається з 13-ти цифр(наказ Міністерства оборони України №673 від 18.12.2017 р). Оскільки пропозиція учасника ТОВ «ТЕКСТРЕЙД ЛЛС» не відповідає вимогам замовника щодо предмета закупівлі, а підстави для відхилення пропозиції після оголошення Учасника переможцем згідно Особливостей відсутні, Уповноваженою особою прийнято рішення про відміну відкритих торгів.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
03-02-2024, 00:04
Період оскарження:
з 23-01-2024, 15:52 по 03-02-2024, 00:00
Документи:
Відповідно до ч.1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації пропозиція повинна містити документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. У складі пропозиції ТОВ «ТЕКСТРЕЙД ЛЛС» (далі-Учасник) зазначені документи відсутні. Відповідно до ч.2 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації всі витрати, пов’язані з підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відшкодовуються учасником, про що надається лист-згода. У складі пропозиції Учасника зазначений лист-згода відсутній. Відповідно до ч.6 розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю пропозиції тендерної документації під час укладення договору Замовник вимагає від Учасника-переможця, тендерну пропозицію якого акцептовано, внесення ним забезпечення виконання договору в розмірі 5 відсотків вартості Договору у формі: депозиту безвідсоткового (у формі перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника, внесення якого підтверджується наявністю коштів на відповідному рахунку та платіжним дорученням з відміткою банку), про що у складі тендерної пропозиції учасники повинні надати гарантійний лист. У складі пропозиції Учасника зазначений гарантійний лист відсутній. Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо усунути зазначені невідповідності протягом 24 годин., шляхом завантаження відповідних документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.