Період оскарження умов закупівлі - по 09-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 09-01-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 052 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 20 520,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 61 560,00 UAH |
| Замовник: | Київське квартирно-експлуатаційне управління |
| ЄДРПОУ: | 22991617 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Орап Ольга Григорівна |
| Телефон: | 380633051563 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна |
7 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ТЕКСТРЕЙД ЛЛС» в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 39140000-5 — Меблі для дому (Ліжко армійське 2-х ярусне) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до частини 2 розділу 3 тендерної документації Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. У складі пропозиції учасник повинен надати копію договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом тобто містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта). Учасником не надано копію договору або заявки про надання банківської гарантії. 2) Відповідно до розділу 1 Додатку 1 тендерної документації Замовником вимагається наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (довідка складена у довільній формі про виконання аналогічних договорів не раніше 2023 року укладання, де зазначено предмет, сума, номер та дата укладання аналогічних договорів, строку постачання товару, повного найменування замовника згідно таких договорів, їх адреса, контактна особа та їх номерів телефонів). Учасником надана довідка в довільній формі з зазначенням предмета,суми. номеру та дати укладання аналогічного договору, строку постачання товару,повного найменування замовника,адреса. Учасник не надав контактну особу замовника та контактний номер телефону. Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах,що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Замовник розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій , повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Рішенням уповноваженої особи № (ВТ) 002/1 від 17.01.2024 надається учаснику ТОВ «ТЕКСТРЕЙД ЛЛС» в процедурі відкритих торгів на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 39140000-5 — Меблі для дому (Ліжко армійське 2-х ярусне) 24 години на виправлення невідповідностей в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції шляхом завантаження до електронної системи закупівель наступних документів: - копія договору або заявки про надання банківської гарантії; - виправлена довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.