| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 168 073,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 680,73 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК № 2" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
| ЄДРПОУ: | 05496780 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Марина Якимчук |
| Телефон: | +380444607428 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 04074, Україна, Київська область,м. Київ, ВУЛИЦЯ МОСТИЦЬКА будинок 11 |
8 |
Період оскарження умов закупівлі - по 07-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-01-2024, 00:00
Шановний учаснику! 1) Відповідно до умов тендерної документації учасники повинні були надати заповнений проект договору відповідно до додатку 3 (без зазначення інформації, що заповнюється замовником та вартості (інформація, яка заповнюється учасником, повинна бути внесена в повному обсязі, в тому числі і реквізити)). В складі Вашої тендерної пропозиції є такий документ, але в проекті договору та в специфікації (додаток № 1 до договору) зазначена вартість. Що не відповідає вимогам тендерної документації. Потрібно усунути дану невідповідність шляхом завантаження в електронну систему оновленого проекту договору без зазначення вартості, у відповідності до умов тендерної документації. 2) Відповідно до умов тендерної документації учасники повинні були надати копію витягу з реєстру платників податку (для юридичних осіб) або копія витягу з реєстру платників єдиного податку (для фізичних осіб або для юридичних осіб неплатників податку) з печаткою та підписом відповідного органу, який видає даний документ (подання свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (платника єдиного податку) буде розцінено як невиконання умов тендерної документації). В складі Вашої тендерної пропозиції є такий документ, але він не містить печатки та підпису відповідного органу, який видає даний документ. Потрібно усунути дану невідповідність шляхом завантаження в електронну систему копію витягу з реєстру платників з печаткою та підписом відповідного органу, який видає даний документ. 3) Відповідно до умов тендерної документації учасники повинні були надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). **Назва предмету закупівлі в договорі повинна співпадати з назвою предмету закупівлі у довідці. В складі Вашої тендерної пропозиції є така довідка, але в ній предмет договору, зазначений у довідці не співпадає з предметом договору, що зазначений в аналогічному договорі з Комунальним закладом «Гуляйпільська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат» Запорізької обласної ради. Потрібно усунути дану невідповідність шляхом завантаження в електронну систему оновленої довідки, в якій предмет договору буде співпадати з предметом договору в аналогічному договорі, як передбачено умовами тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.