Період оскарження умов закупівлі - по 24-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-12-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 27-12-2023, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до пункту 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції постанови Кабінету Міністрів України №471 від 12.05.2023 – із змінами
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 288 159,94 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 440,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І. І. Мечникова" Дніпропетровської обласної ради" |
| ЄДРПОУ: | 01985423 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Фефелова |
| Телефон: | +380563771947 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49005, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, пл. Соборна, 14 |
4 |
ТОВ «РОКО ГРУП» Під час розгляду тендерної пропозиції учасника було виявлено відсутність у тендерній документації інформації або у документах, яка зазначена у частини 1 розділу ІІІ: а) відсутня заповнена та завірена належним чином форма «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», згідно Додатку №2 до тендерної документації а саме: третя таблиці (стор. 33); Учасник ТОВ «РОКО ГРУП» протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей виправляє такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (інформації), а саме: 1. Надати заповнену та завірену належним чином третю таблицю згідно Додатку №2 до тендерної документації а саме: третю таблицю (стор. 33 у Додотку № 2);
Вимога про усунення невідповідностей 1. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВАЙЕР АЙ КЬЮ" було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "ВАЙЕР АЙ КЬЮ" у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1.1.Відповідно до п.1.3. та п.1.5.Розділу ІІІ. Інструкція з підготовкитендерноїпропозиції:1.3.Відповідно до частинитретьоїстатті 12 Закону під час використанняелектронноїсистемизакупівель з метою поданнятендернихпропозицій та їхоцінкидокументи та даністворюються та подаються з урахуваннямвимогзаконівУкраїни "Про електроннідокументи та електроннийдокументообіг" – іззмінами та "Про електроннідовірчіпослуги" – іззмінами. Учасникипроцедуризакупівліподаютьтендерніпропозиції у форміелектронного документа та/або скан-копійдокументів через електронну систему закупівель, тобтотендернапропозиціяучасникапроцедуризакупівлі у будь-якомувипадку повинна міститинакладенийкваліфікованийелектроннийпідписучасника/уповноваженої особи учасникапроцедуризакупівлі, повноваженняякого/якоїщодопідписудокументівпропозиціїпідтверджуютьсявідповідно до поданихдокументів, щовимагаютьсязгідно пункту 1.6. частини 1 розділу ІІІ цієїтендерноїдокументації. 1.5. Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій (з оригіналів документів та/або завірених належним чином копій документів) придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частинідотриманняписьмовоїформи документу, складеногосуб’єктомгосподарювання, в тому числі за власноручнимпідписомучасника/уповноваженої особи учасникапроцедуризакупівлі. Вимогащодозасвідчення того чиіншого документу тендерноїпропозиціївласноручнимпідписомучасника/уповноваженої особи учасникапроцедуризакупівлі не застосовується до документів (матеріалів та інформації), щоподаються у складітендерноїпропозиції, якщотакідокументи (матеріали та інформація) наданіучасником у форміелектронного документа через електронну систему закупівельізнакладаннямкваліфікованогоелектронногопідпису на кожен з таких документів (матеріалчиінформацію). Якщотендернапропозиціяскладеналишезі скан-копійдокументів, кваліфікованийелектроннийпідписучасника/уповноваженої особи учасникапроцедуризакупівлінакладається на тендернупропозицію в цілому. Якщотендернапропозиціянадана у форміелектронного документа, кваліфікованийелектроннийпідписучасника/уповноваженої особи учасникапроцедуризакупівлінакладається на коженелектронний документ окремо. Якщопропозиціямістить скан-копію(ї) документу(ів) та електронний(і) документ(и), кваліфікованийелектроннийпідписучасника/уповноваженої особи учасникапроцедуризакупівлінакладається на коженелектронний документ окремо та на тендернупропозицію в цілому. Винятки: Якщоелектронний(і) документ(и), наданий(і) учасником у складісвоєїтендерноїпропозиції, виданийіншою(ими) організацією(ями) і на нього(них) вженакладенокваліфікованийелектроннийпідписцієїорганізації(й), учаснику не потрібнонакладати на ньогосвійкваліфікованийелектроннийпідпис. Замовникперевіряєкваліфікованийелектроннийпідписучасника/уповноваженої особи учасникапроцедуризакупівлі на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевіркикваліфікованогоелектронногопідписузокремаповиннівідображатися: прізвище, ім'я та по-батькові (у разінаявності) учасника/особи, уповноваженої на підписаннятендерноїпропозиції (власника ключа), повненайменуванняучасника (для юридичної особи) та ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстріюридичнихосіб, фізичнихосіб - підприємців та громадськихформувань. У випадкувідсутностіданоїінформаціїабо у випадку не накладенняучасником/уповноваженою особою учасникапроцедуризакупівлікваліфікованогоелектронногопідписуабо у випадкунакладенняучасником/уповноваженою особою учасникапроцедуризакупівлікваліфікованогоелектронногопідпису не на всю тендернупропозицію* абонакладенняучасником/уповноваженою особою учасникапроцедуризакупівліудосконаленогоелектронногопідпису на кваліфікованомусертифікатіабонакладанняучасником/уповноваженою особою учасникапроцедуризакупівлікваліфікованогоелектронногопідписуучасника/уповноваженої особи учасникапроцедуризакупівлі, повноваженняякоїщодопідписудокументівтендерноїпропозиції не підтвердженівідповідно до вимог пункту 1.6. частини 1 розділу ІІІ цієїтендерноїдокументації, тендернапропозиціяучасникавважається такою, що не відповідаєвимогам, установленим у тендернійдокументаціївідповідно до абзацу першогочастинитретьоїстатті 22 Закону та підлягаєвідхиленню на підставі абзацу п’ятогопідпункту 2 пункту 44 Особливостей. *якщо у складітендерноїпропозиції буде наданий один абодекількадокументів, в тому числіпід час виправленняневідповідностейзгідно пункту 43 Особливостей, який(які) не будутьміститинакладенийкваліфікованийелектроннийпідписучасника/уповноваженої особи учасникапроцедуризакупівлівідповідно до вимогтендерноїдокументації. Перезавантажити тендерну пропозицію та підписати КЕП. Відповідно до п.5.7 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовкитендерноїпропозиції:Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункту 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту. На підтвердження відсутності підстав визначених абзацем чотирнадцятим пункту 47 Особливостей, Учасник повинен надати довідку в довільній формі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та завірену печаткою (у разі її використання), зміст якої підтверджує відсутність підстав для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених абзацем чотирнадцятим пункту 47 Особливостей. Надати довідку в довільній формі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та завірену печаткою (у разі її використання), зміст якої підтверджує відсутність підстав для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених саме абзацем чотирнадцятим пункту 47 Особливостей 2. Учасник ТОВ "ВАЙЕР АЙ КЬЮ" виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (інформації) в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.