Період оскарження умов закупівлі - по 19-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-12-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 22-12-2023, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 700 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 10 000,00 UAH |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Рівненський обласний клінічний лікувально-діагностичний центр імені Віктора Поліщука" Рівненської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 13972414 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Волошина Анна Анатоліївна |
| Телефон: | +380362633352 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область,місто Рівне, вулиця 16 Липня, 36 |
5 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
У зв’язку із отриманням листа Рівненської обласної ради від 18.12.2023р. № 13-4617/01 (вх. № 1415/01-14 від 19.12.2023р.) щодо доведення до відома та врахування в роботі листа Головного управління державної казначейської служби України у Рівненській області від 11.12.2023р. № 06.02-08-06/8524, згідно якого останнім днем проведення платежів клієнтів органів Казначейства визначено 27 грудня 2023 року доцільно відмінити торги на закупівлю ДК 021:2015 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» Меблі для укриття та на підставі п. 4 ст. 50 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» а саме, здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. З огляду на зазначене є підстави для прийняття рішення про відміну відкритих торгів.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
01-01-2024, 00:00
Період оскарження:
з 21-12-2023, 16:36 по 01-01-2024, 00:00
Документи: