Період оскарження умов закупівлі - по 11-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-12-2023, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 83 500,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 417,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «ОСТЕРСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» ОСТЕРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 45055053 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Тихонівна Головач |
| Телефон: | +380983025494 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 17044, Україна, Чернігівська область,Чернігівський район, місто Остер, вулиця Героїв 66-Ї Бригади, будинок 32 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
скорочення видатків на закупівлю
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
13-01-2024, 00:04
Період оскарження:
з 02-01-2024, 11:52 по 13-01-2024, 00:00
Документи:
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Щодо виправлення виявлених замовником невідповідностей протягом 24 годин в закупівлі № UA-2023-12-05-019893-a Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля «код ДК 021:2015 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (дивани)» здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ Бондаренко Борис Васильович, код ЄДРПОУ/ІПН 2288903735 було виявлено наступні невідповідності: 1. Згідно ДОДАТКУ 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: 1. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Учасник мав надати: 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір який підтверджує поставку аналогічного товару, тобто: дивани 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. лист-відгук (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Ознайомившись зі вказаними недоліками, замовник оприлюднює перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник має надати повну інформацію за вимогою Додатка 1 п. 1. У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель вищевказаного змісту, у строк, що передбачений пунктом 43 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.