Період оскарження умов закупівлі - по 03-12-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 200 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 12 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАЛА ВИСКА - МКП" |
ЄДРПОУ: | 38087774 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олена Драна |
Телефон: | +380680755483 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 26200, Україна, Кіровоградська область,м. Мала Виска, вул. Київська, буд. 1 |
2 |
Відповідно до п.43 Особливостей "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель" просимо надати: 1. Дозвіл або ліцензія на провадження певного виду господарської діяльності, якщо таке передбачено чиним законодавством України(у разі, якщо даний вид господарської діяльності не підлягає ліцензуванню та отриманню спеціальних дозволів/декларацій, то учасник надає лист-пояснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу) згідно вимог п.1.1.9 ч.1 розділу 3 ТД; 2. Документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції(наказ/розпорядження про призначення або про вступ на посаду) відповідно вимог п.1.1.10 ч.1 розділу 3 ТД.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.