Період оскарження умов закупівлі - по 26-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-11-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 29-11-2023, 00:00
Тендерну документацію (далі – документація) розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі — Постанова з особливостями)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 550 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 750,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласний медичний спеціалізований центр" Житомирської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 01526394 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://narko.zt.ua |
| Контактна особа: | Валентина Тарасюк |
| Телефон: | +380412438377 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 12440, Україна, Житомирська область,Житомирський р-н, с. Зарічани |
4 |
- Додаток №3 п. 3 Інші вимоги – Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, які підтверджують правовідносини з виробником (дилерський договір, або сертифікат дистриб’ютора (дилера) , або лист про представництво його інтересів, в якому обов’язково зазначаються правовідносини виробника з учасником). Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції. - П.4 Додатку №3 У разі виявлення неякісного товару або такого, що не відповідає умовам договору, Постачальник зобов’язаний замінити неякісний товар протягом 2 доби з моменту виявлення неякісного товару, без будь – якої додаткової оплати з боку Замовника (Надати гарантійний лист). - В Довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівілі договору (договорів) і колонці «Інформація про виконання договору» необхідно дописати Виконано до якого числа, місяця, року).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.